2013. augusztus 12., hétfő

Átállás természetesre: fogkrémek

A skindeep egyértelműen a Jack N Jill fogkrémeket tette a legzöldebbnek, és az 5-6 ajánlott gyerek fogkrémek közül én is ezt találtam a legjobbnak. Kipróbáltuk a fogkeféjüket is, és csodák csodája lejöttek végre azok a sárga fogmanók, amik az eddigi gyerek fogkefékkel az istenért sem akartak lemászni.


Mi a Holland and Barrett boltba mentünk be a fogkrémekért. A férjemnek sokkal az volt a baja hogy van bennük nem kevés tartósítószer, végül ezeket vettük:
 Itt azért bajom van a Limonene-el....és a Sodium Lauryl Sacrosinate-ról sem találtam túl sok információt...de rengeteg "bio" cuccban helyettesítik ugye az SLS-t és az SLES-t ezzel a vegyülettel...


 Itt is...


 Én nem használom ezt, erről nem tudok mit mondani, de ezt is vettük:


1 megjegyzés:

  1. én nem értek nagyon a jó és rossz anyagok kimazsolázásához (és lusta is vagyok hozzá), nekem eddig ez tűnt a legszimpibbnek:

    http://kremmania.hu/kremek/himalaya-herbals-organique-by-himalaya-neem-es-granatalma

    VálaszTörlés