2013. augusztus 12., hétfő

Átállás természetesre: gyerek sampon és fürdető, regeneráló krém, ecsettisztító, rúzs

Az első kis beingcontent csomagommal kaptam egy 10%-os kupont, amit fel is használtam igen hamar. A gyerekek tisztálkodó szereit nagyon gyorsan ki akartam cserélni. Konkrétan Tominak a fülében pici mitesszerek alakultak ki, és amióta a fürdetőt és a fogkrémet is lecseréltük tisztul a füle. Hála istennek. Bogi allergiás kiütései is enyhültek.
 Valószínűleg ezt a szappant fogom használni kézmosásra is, de ennek még utána kell olvasnom. Egyelőre a fürdővízbe ezt tesszük.
 A könyv. Elég sokkoló, nemsokára még több részletet is közlök belőle, csak bírja a gyomrotok. A feketelista csak a jéghegy csúcsa.
 A regeneráló, nyugtató krém. Hűtőben kell tartani.
 A gyerekek samponja. Sajnos édes mandulát tartalmaz így én nem használhatom.
 Az első "tiszta" rúzsom.
 Még keresnem kell egy ennél rózsaszínesebbet is, de ez is teljesen jó anyás szín.
 Bogi teljes erőbedobással segített: (mindent Ő akart kivenni a dobozból, és nem akarta hogy nyugalomban fotózzak)
 A csomag:
 3 ajándék minta, még tesztelés alatt vannak.
 A nyugtató krémet ki is próbáltam azonnal Bogi kis bőrén.

 Az ecset fertőtlenítőm:

 Ez elég fontos, mert a koszos ecsetnél nincsen nagyobb ellenség. :(
Nemsokára írok a fogkrémekről is.

1 megjegyzés: