2013. augusztus 4., vasárnap

Átállás természetesre: Szappan, izzadásgátló, Konjac

Július 28-án rendeltem meg az első termékeket, amiket lecseréltem. 29-én adták fel, 30-án már itt is volt. Kaptam a csomaghoz egy 10%-os kupont, amit a következő csere csomagra el is használtam.
 Krém minta ajándékba:

 A szappan arcra, testre:

 Az izzadásgátló:

 Megdöbbentően könnyű a használata, és gyorsan beszívódik, NEM hagy nyomot a ruhán (TÉNYLEG):
 A konjac szivacsom (még nem tudom ér-e bármit is, de vicces vele mosakodni):
 Otthon a Vichy dezodort használtam, nagyon izzadós vagyok sajnos, majd amikor elfogyott áttértem a Triple Dry-ra, ma már mindkettő fekete listás, és igazából elképesztő miket nyomtam magamra csak azért mert hittem a reklámoknak... (Persze hatékonynak hatékonyak, csak milyen áron...)

1 megjegyzés:

  1. Ági,ezek nagyon klassz dolgok.De ahogy nézem,itt nem lehet ezeket kapni,ugye?Amerikából rendelted?Ez a dezodor engem is érdekelne..Még az ára se horror..

    VálaszTörlés