2013. augusztus 14., szerda

Augusztusi Give Away LEZÁRTAM

Szabályok:
1. A bejegyzés alatt augusztus 23-ig (déli 12 óráig) megjegyzésében megadsz egy valós email címet (lehet kukacozni, pontozni, a lényeg hogy megértsem, és egy napon belül válaszolj az e-mailemre)
2. Vállalod, hogy a sorsolás után, legkésőbb augusztus 30-ig a magyarországi számlámra utalsz 4500 Ft-ot, ami a csomag Magyarországra juttatását fedezi. Tehát ez nem egy ingyen csomag, de én mégis ingyen adom. :D
A csomagok értéke persze ennél jóval több, tehát remélem elnyeri sok olvasóm tetszését! :D
3. A sorsolás augusztus 23-án délután lesz, a nyertest augusztus 23-án este hirdetem ki. A sorsolás manuálisan zajlik, a kisfiam segítségével.
4. Amennyiben a magyar postán ellopják a csomagot, úgy a postaköltséget vissza nem térítem (az angol oldalon tutira nem lopnak..)
5. A csomag adott, szét nem szedem, mindent viszel vagy semmit.
6. Minden pipere, ami használt ki van fertőtlenítve!

A csomag tartalma:
Párducos MILK neszesszer, Lucky Star kívánság csillagok hajtogatására való papírok (új), Piroska és a farkas cellux, Miki' friends kis jegyzetfüzet, szív alakú kitűző, Clarins testápoló luxusminta (új), Elizabeth Arden 3 hour cream luxusminta (új), Clarins beauty flash balm luxusminta (új), MAC lustre drops pink rebel (megvan egy ideje, de sosem használtam), Juicy Tubes framboise 14 (nagyon új), Hypnose mascara utazó méret (nagyon új), Chanel fekete spirál luxusminta (bontatlan), Sexylook Hello Kitty arcmaszk,
Használtak, fertőtlenítettek: Artdeco mágneses festéktartó 8 hely és benne 4 szín (csillám rózsaszín, matt krém, csillám erős és közép lila), MAC fresh ice (előző SALE-ben adtam el, de a tulajdonosa nem jelentkezett érte), MAC designer purple szemceruza, Chanel rouge coco 20 rose cométe (fele van meg). 

Határidő: augusztus 23. déli 12 óra.
Mercinek: 10 Font angliába :)
Délután sorsolunk.

5 megjegyzés: