2013. augusztus 19., hétfő

Being Content 3. felvonás

Múlt héten most már tényleg vennem kellett sampont. Eddig a gyerekekét használtam, de mivel édes mandula van benne, így az arc és hát bőröm nem szerette. A sampon mellé még befért egy arckrém a Pai-tól és egy korrektor. Ezek elég fontosak voltak.

 A Pai krém eddig nagyon szépen teljesít. Még nincs egy hete, hogy használom. Amikor fürdök a konjac szivacsot és a fekete szappanomat használom, majd ezután este a Pai krémet. Eddig ennyi zöld cuccom van, ami nem irritálhat. Jövő hónapban szeretnék egy Pai toner-t is venni, hogy teljes legyen a rutin.


 Az RMS UN 11-es korrektora egyáltalán nem fed olyan erősen, mint a MAC tette, több rétegben kell felvinni, hogy az erősebb bőrhibáimat halványabbá tegye. Egyelőre a Suiskin BB krémem alá teszem, de nemsokára megjön a Sukicolor színezett hidratálóm, és akkor majd írok, hogyan működik ez a kettő együtt.





Ajándék minták:
 A sampon SLS mentes, egyáltalán nem habzik. Kétszer mostam vele eddig a hajam. Teljesen más érzés, teljesen máshogy zsírosodik a hajam. Tegnap mostam a hajam, de nem voltam benne biztos hogy mosni kellene, míg korábban 3-4 nap után bedurrant, és már alig vártam hogy fürdés idő legyen. Nagyon furcsa vele hajat mosni, a tangle teezert használom, átfésülöm többször, hogy biztos mindenhova jusson a samponból, és remélem hogy jól mosom meg. Két féle tartósítószer is van benne, de mivel tele van növényekkel ezt nem is csodálom. Még így is 6 hónap a lejárati ideje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése