2013. augusztus 21., szerda

Burberry szemezgetés

Már annyit nézegettem a Burberry online oldalát, hogy csak megtetszett egy két szépség. Persze ezzel a kabátvásárlással, és a sminkcuccok cseréjével teljesen leamortizáltam magam, mindenféle SALE-eket kell csinálnom, hogy idővel visszabillenjek a normál állapotba, de azért álmodozni szabad. Álmodozok hát...
Az elvileg már felém tartó trenchem hivatalos képe:
 Bridle house check ballerinas, dark tan: Ezzel az árán kívül annyi gondom van, hogy nagyon hamar lerúgnám az orrát, és mivel nem tettek az elejébe bőrt, így ez egy nagyon rövid életű, de gyönyörű pacsni.

 Check collar polo shirt, black, bulrush grey, trench, white színekben: Na, ezekből sosem elég.



 Bow detail cotton gabardine rain hat, honey: Fogalmam sincs, hogy mi az én méretem sapkában, de EZ annyira én vagyok, és a fejem megázása elleni védekezés még nem tisztázott. Sajnos az ebay e téren elég gyengus.
 Martingale detail taffeta skirt, bulrush: Annyira kíváncsi vagyok erre, milyen élőben. 53% selyem, 47% pamut.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése