2013. augusztus 1., csütörtök

Colette tervei Leekeworld Arien

Tegnap megrendeltem, most hivatalosan is bejelentem. Soha nem gondoltam volna hogy nekem 40 cm-nél nagyobb BJD-m lesz, de Arien annyira tetszik, és Leeke aljas módon nyári eventben kihozta egy hónapra...
Íme Arien gyári festéssel (én nem kértem festést):
Az L-type testet vettem meg hozzá, ami kicsit fiatalosabb, nem lufi mellű, aztán majd meglátjuk lecserélem-e idővel. Eredetileg nem akartam testet, csak a fejét, de a cég nem adta... :(
Lesz egy pár cipője:
Ajumapamától tervezek neki két ruhát venni és egy harisnyát:


 A haja világos barna lesz, egyelőre ez lesz a haja:
Safrin doll Icicles szeme lesz, csak a méretet nem tudom még eldönteni:
Az álomruha, ami lehet 2 cm-el kisebb, bár lehet gumis. Sajnos nem találtam róla információt:
Még kapni fog a következő Think Pink rendeléskor egy bugyit, és egyelőre kész is lesz, nagyon drága sport ez az SD méret...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése