2013. augusztus 20., kedd

Első Naturisimo rendelés

Augusztus 16-án rendeltem, tegnap kaptam egy levelet, hogy feladták, és ma, azaz augusztus 20-án meg is érkezett. A http://www.naturisimo.com/ ingyenes szállítást ígér világszerte.
Első körben alapozót, púdert, spirált, pirosítót valami szemfestéket szerettem volna venni. Nagyon sokat kerestem a megfelelő, nem irritáló, érzékeny bőrre való piperéket. Nem könnyű feladat ez.

 Alapozók közül a SukiColor színezett hidratálóját választottam. Nagyon sok különböző bejegyzést olvastam róla, egyetlen negatívum az összetevőkben az a sodium borate. Ez a szer megtalálható még a felmosó szerben is az egyik tesztelő szerint. Más meg két éve használja és nagyon jókat ír róla. Én most kipróbálom, és még olvasok róla.






 Kicsit zsírosabb érzetű, és nem egy alapozó fedésű kence.

 Kjaer Weis szempillaspirál. Még ki kell derítenem, hogy a benne lévő glycerin növényi eredetű-e. Nagyon picike, és 3 hónapos szavatossága van. Sokan a Kjaer Weis-t tartják a zöld termékek luxusmárkájának. A szemfestékeiben például már van hintőpor, amit én nem használhatok.


 RMS UN púder. 100% silica, nem fed, mattit.


 Hát nem mertem mellé tenni a Chanel púdert, kis pöttöm jószág ez a régi kedvencem mellett.
 Eredetileg nem akartam szemfestéket venni, de valószínűleg kiárusították a maradék 3 színt, és 2 volt, ami a listámon szerepelt.


 Peach fetish és gold dust színek. Picikééék.

 Vapour organic beauty multi funkcionális stift. A legvilágosabb tender színben. Az eggyel sötétebből csak mintát kértem.




 Por alapú pirosítót már nem igazán használhatok a szemem miatt, de soha nem használtam még ilyen stiftet, azt se tudom hogyan kell használni.

 Lehetett választani a rendelés mellé ajándékot. Mivel a baba Dr Bronner bevált a gyerekeknél, így ki akartam próbálni a levendulásat is.
 A tender és a spark multi stick összehasonlítása.
 A minták: Pai lemosó, Vapour spark multistick, Vapour alapozó minta 100
 Nagyon kíváncsi vagyok, melyik termék hogyan működik, amint lesz véleményem is, megírom. Egyelőre még siratom a régi sminkjeimet. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése