2013. augusztus 1., csütörtök

Naked termékek SLS nélkül

Ugye elkezdtük keresni a kevésbé káros termékeket. A Sanex 0%-os tusfürdőt eltettük magunknak, és a gyerekeknek gyorsan kerestünk valamit, ami talán kevésbé káros. A közeli drogériában találtam két Naked terméket, amiket addig használnak amíg az igazi ZÖLD cuccok meg nem érkeznek.



 Ebben Sodium Lauroyl Sarcosinate van, ami szintén egy só, és a magyar Krémmánia alapján ez is lemossa a bőrt, túlságosan is.

A saját használatú termékeimet is elkezdtem szelektálni. Itt például a DM-ben vásárolt intim lemosóm van, amiben a második helyen befigyel az SLES. Pedig az elején ott ordít a nagy természetes MARKETING. 

Ezen az oldalon szoktam ellenőrizni a termékeinket, van ahol nincs az adott termék, de magára a cégre is rá lehet keresni, hogy milyen alapanyagokat használnak nagy mennyiségben. Itt néztem meg a gyerekek fogkrémjét is, amit szintén lecserélek, tegnap megrendeltem a nem káros gyerek fogkrémet is, ami azért durva. Kimondani hogy a gyerek fogkrémek is károsak.
Apropó cégek alapanyag felhasználása: Tudtátok hogy a világ fatermelésének 1%-át az IKEA használja fel? durva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése