2013. augusztus 14., szerda

Nyár végi nagytakarítás SALE LEZÁRTAM

Szabályok:
- Minden használt termékem ki van fertőtlenítve, kivéve ahol feltüntetem, hogy nem (ott is ki fogom, csak a fotózáskor még nem volt kifertőtlenítve).
- Az licit árak nem tartalmazzák a postaköltséget (termékek megnevezése mellett szerepel a termék súlya grammban, és alul lehet kikalkulálni a csomag postai árát. Angliából postázok!!)
- LICITÁLNI e-mailben az agnese(pont)farkas(kukac)gmail(pont)comcímre vagy kommentben lehet, és az aktuális licitet itt fogom frissíteni név nélkül.
- Azt kapsz amit látsz, buborékos borítékban, nyomkövető nélküli postával.
- A kezdő licit alá nem licitálhatsz. Élő licit fölé licitálhatsz. MINDEN ELKELT!!!
- A licitálást két hét múlva zárom le, azaz augusztus 28-án déli 12 óra!!
- A licitálónak vállalnia kell a postaköltséget a nyertes liciten felül, illetve azt, hogy legkésőbb szeptember 2-ig átutalja a magyar bankszámlámra a végső összeget.
1. Bed Head manipulator (egyszer használtam, lehetetlen fertőtleníteni) 100g 

 2. 3 db-os ecsetkészlet (frissen kifertőtlenítve, 24 ParisBerlin púder ecset, MAC 286 ecset, 1/0 ParisBerlin ecset) 50g 
 3. Guerlain limitált Emilio Pucci meteorites (soha nem használt) 100g  
 4. Chanel szájfény 166 (egyszer próbált) 30g 

 5. Guerlain meteorites Teint Beige 02 (használt, lehetetlen fertőtleníteni, mindig tiszta ecsettel használtam) 90g 
 6. Chanel 96 Caprice pirosító (fertőtlenítve, rózsa illattal) 60g 

 7. DandG rúzs 95 romance (kevésszer használt, akkor is rúzsecsettel, még nem fertőtlenített) 30g 
 Az első nap amikor megvettem rákerült ez az ütődés a kupakra, nem tudom mit csináltam, de akkor még nem is használtam. A sérülés nem befolyásolja a rúzs minőségét.
 8. Suiskin rózsa maszk (sosem használt) 150g 


 10. Chanel hydra beauty krém (egyszer használt, akkor is kanállal vettem ki belőle) 150

 11. Lancome teint visionnaire alapozó és korrektor egyben 005 Beige Ivoire (nekem túl sötét sajnos, de ez a legvilágosabb szín a palettán, párszor használt, a korrektor a képen még nincsen fertőtlenítve) 170g 


 12. Elizabeth Arden eight hour szett 3db (a luxusmintát egyszer használtam, a krém félig van, kanállal szedtem ki, a szájápoló ahogy a képen látható) 130g 

 13. MAC Mineralize Skinfinish porcelan pink 70

 14. Chanel Blush horizon de Chanel (egyszer próbált) 80g 

 15. Ben Nye zsír alapú alapozó BE-1 Cameo (3/4-e megvan, még nincs fertőtlenítve) 30g 

 16. MAC korrektor NW15 (több mint fele megvan) 20g 

 17-18. Lancome Baby Romance 70g és Baby Pop 70g (limited, Magyarországon nem volt kapható)
 A képen még nincsenek fertőtlenítve.
 19.  Kryolan zöld szemfesték (egyszer próbálva) 20g 
20. MAC paint pot treasure hunt 50g
21. Chanel Éclat Lumiére 20 beige clair (kétszer használt) 30g 

22. Estée Lauder Idealist scrub (maximum 5ször használtam, bőven több mint 3/4-e megvan, nagyon frissen vettem, de a fekete szappan mellett nem kell ezt használnom) 110g
23-24. Rouge Bunny Rouge szemfestékek: Fire-tailed sunbird 013 (3/4-nél több van benne, még nem fertőtlenítettem) 30g  Capricious Nightingale 020 (egyszer használt, szinte érintetlen) 30g

 25. Chanel Lotion Pureté toner (több mint a 2/3-a van meg) 210g

26. Lancome szempillaspirál szett 5 db (felülről lefelé: Kék színű ez a legrégebbi, de még szép csomómentes, Fekete Doll eyes csomómentes, Hypnose drama lila csillámos top coat és alatta barna ez a kettő csak pár hónapja van meg, nagyon kevésszer használt, Chanel luxusminta két komponensű smink lemosó új) 110g
 27. Chanel púder clair 20, félig biztos van, nehezen meghatározható mert felül is van benne. Nincsen hozzá a pufnija, ami gyárilag jár hozzá. Le fogom erősen ragasztani a pereménél, hogy semmi ne szóródjon ki. 170g


 28. Chanel kézkrém (keveset használt) 100g
 29. Chanel limitált nyári kék vízálló szempillaspirál (csupán egyszer volt kipróbálva, nem csináltam azóta kék sminket egyáltalán, és a szemem miatt már nem is csinálhatok) 30g

hát ennyi.
Boríték:  + 20g + 1 font (360 ft)
http://www.royalmail.com/price-finder
Pl.: Számold össze a grammokat (termékek súlya + a boríték 20g súlya összesen), és a price finderben megadja mennyi lesz a font, ahhoz adj hozzá 1 fontot, és 360-al számold át
Sajnos nem tudok hozzászólást írni, így ha írtok nekem e-mailt, és felüllicitálnak benneteket, akkor rögtön meg tudom írni nektek e-mailben. :)

17 megjegyzés:

  1. 6. Chanel 96 Caprice pirosító 1100 FT
    11. Lancome teint visionnaire alapozó és korrektor 1100 FT
    14. Chanel Blush horizon de Chanel 1100 FT

    VálaszTörlés
  2. ó, és 5. Guerlain meteorites Teint Beige 02 1100 FT :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. MAC korrektor NW15 600Ft
    MAC Mineralize Skinfinish porcelan pink 1100Ft
    Suiskin rózsa maszk 600Ft

    VálaszTörlés
  5. Megvenném:Suiskin rózsa maszk 600
    Chanel Hydra Beauty krém1000
    Chanel Blush Horizon de Chanel 1500
    Chanelpuder clair 1000

    VálaszTörlés
  6. Kedves Ági!Suiskin 1000
    Chanel Blush Horizon 2500

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    2. 3 db-os ecsetkészlet 2000 Ft

    VálaszTörlés
  8. Haho! Nem tudom, hogy láttad-e az emailt, ezért írok itt is, h Guerlain limitált Emilio Pucci meteorites 2100! :) Köszi!

    VálaszTörlés
  9. Guerlain limitált Emilio Pucci meteorites 2600!

    VálaszTörlés
  10. Chanel 96 pirosító 1300 Ft
    Lancome alapozó 1300 Ft
    Lancome szempillaspirál szett 1400 Ft
    Chanel púder 1200 Ft

    VálaszTörlés
  11. Chanel Blush Horizon 4200
    Chanel puder 1500
    Guerlain Emilio Pucci 3200

    VálaszTörlés
  12. Szia Gigi! Erről szépen az, jól látom hogy az Arden és Lancome spirál pakkot senki nem vitte el?
    Van rá lehetőség hogy megvegyem?
    Írj kérlek a svivko@gmail.hu-ra, nagyon várom a válaszod, és bocsi hogy elkéstem. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *szépen lemaradtam, laptop egérpad BRR! :D

      Törlés