2013. augusztus 30., péntek

Nyertél már valamit?

Én tegnapig még azt mondtam volna soha.
Délelőtt lestem az e-mail fiókomat percenként, nem jött a levél, már jó későre járt Japánban, de semmi. Néztem, DoA fórumon is csak írták akik jelentkeztek a nemzetközi VOLKS lottóra, hogy nem kapják a levelet, nem kapják a levelet. Majd elmentem főzni. Úgy voltam vele, nem nyertem, főztem. Ebédeltetés előtt még megnéztem a gépet, volt idő, meg hűlt a kaja. És két levelem volt, mivel az egyiket vártam (a nyási Sale-lel kapcsolatban írt egy kedves hölgy) azzal foglalkoztam, el is feledkeztem a másikról. majd véletlenül megláttam hogy van ott egy másik levél is. És ezután jött az OMG:
We sincerely thank you for using the VOLKS Website Store.
Thank you very much for taking part in After Event lottery.
Congratulations!! As a result of lottery, you have won the following item.
Please complete the payment of the following item you have won.

Charlotte egy fekete AatP lolita ruhában van, ha el is adom az összes loli cuccomat, egy mindig megmarad, és Ő soha nem fogja kihízni...
Este ki is fizettem, a fórumon kevesen jelezték, hogy nyertek, annál többen hogy sajnos nem kaptak e-mailt. A férjem adott neki nevet, Sophie.

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy nyertél, mert tudom, hogy sokat jelent ez neked. Szuper érzés nyerni valamit, főleg egy ilyen ritka szépséget!

    VálaszTörlés