2013. augusztus 27., kedd

Sapi és lottó

Többen kérdeztétek facebookon, hogy miért adom el még több loli cuccomat, íme a válasz:
Tegnap a Bank Holiday alkalmával elmentünk a Hyde parkba, és amikor visszafelé mentünk bementünk a Brompton road-i üzletbe, és végül bele invesztáltunk egy eső sapkára. Most már zuhoghat, ömölhet az eső bárhonnan, én már minden oldalról védve vagyok, babakocsin is van esővédő, bármikor megyünk bárhová.
Aztán a másik. Hát ez keményebb. Hétvégén nézegettem egy gyönyörű pöttyös ruhát a VOLKS-nál,
sajnos az USA oldal nem szállít tengerentúlra, így továbbmentem az int. oldalra, ahol sajnos már sold out-volt. Nem baj, majd keresem másod kézből. Ugyanakkor megláttam hogy van élő lottó kapu nyitva. Ráadásul azoknak a limitált lolita ruhás SD-knek, amiket korábban a BTSSB oldalán is néztem. Húha, ott agyaltam, izzadtam, hát ez lottó, sosem biztos hogy megnyerem, de hát ez mégiscsak lottó, izgalom mi egyéb. Odahívtam a férjemet is, és végül azt mondta lottózhatok. Egyrészt, hát nem valószínű hogy nyerek. Másrészt ha nyerek, de nem fog tetszeni, vagy kibontom és az lesz hogy NEM, akkor is tovább tudom adni vámostul minden költségéért. Hiszen ez egy limitált gyönyörű VOLKS bjd. Két lány közül végül Charlotte-ot választottam.



 29-én derül ki, hogy nyertem-e a lottón.

2 megjegyzés:

  1. Olyan szép az a sapka! *.* És a Volks lány is! Ha megnyered szerintem tartsd meg, úgy illene a többi babádhoz. *w*

    VálaszTörlés
  2. Egyébként tényleg illene... olyan fura, de mégis, van benne valami olyan báj, ami kicsit emlékeztet engem Chanelre és Gigire. A festése miatt nem így jön át, de az arc karaktere nekem mégis őket hozza be. Shinku kommentje segített rádöbbenni :)

    VálaszTörlés