2013. augusztus 14., szerda

Se krumpli, se rizs, se kenyér

Ez volt a fő célom ezzel az ebéddel. Akartam valamit, ami egészséges, ugyanakkor laktató is. Furcsa módon rakott kajában gondolkoztam, és az eredmény megdöbbentő volt számomra is. Az ízek szuperek voltak, és nem hiányzott mellé se a krumpli, se a rizs de még egy szelet kenyér sem.
Hozzávalók:
1 csomag darált marha hús
1 csomag gomba
1 csomag bébi kukorica
1 csomag bébi cukkini
2 padlizsán (legközelebb 3-al csinálom)
tejföl
1 fej hagyma
1 csomag reszelt sajt (vagy reszelj le egy adaggal)
A Padlizsánt ujjnyi szeletekre vágtam, besóztam, félretettem, előkészítettem a zöldségeket, a cukkiniket hosszában kettévágtam. Két edényem volt, az egyikben a hagymát megfonnyasztottam, bele a darált húst, és félúton meg még a gombát is hozzáadtam. A másikban vizet forraltam, megsóztam. Először a bébikukoricákat főztem lobogó vízben 10 percig, majd kiszedtem félretettem. Aztán a bébicukkiniket 5 percig, kiszedtem félretettem, a padlizsán szeleteket is 5 percig főztem lobogó vízben. A pakolás:





 Azt hiszem 25 percig sütöttem 200 fok körül. Nem írtam le, és abszolút érzésre sütöttem, és FINOM lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése