2013. augusztus 11., vasárnap

Szombati ebéd

Nem is tudom honnan jött az ötlet. Vettünk pici cuki borjú érméket és kinyitottam a hűtőt, körülbelül így.
Az újkrumpliról a krumpli szivacsommal leszedtem éppen a héját, vajat, préselt fokhagymát, majoránnát, kakukkfüvet, petrezselymet, sót, borsot összekevertem, és ráöntöttem az egész újkrumplikra, alá kis olívaolajat és pici vizet tettem, lefedtem, és betettem egy órára kb. 180 fokra fólia alatt.
 Előkészítettem (ami volt itthon) lila hagymát, gombát, póréhagymát, kaliforniai paprikát.
 15 percet el is pepecseltem az előkészítésekkel.
 A husit előző nap bepácoltam olajba, sóba és borsba.
 A borsot Juszuf kisboltjában szereztem.
 A zöldségekre is tettem a zöld fűszerekből.
 A husikat oldalukon csak éppen megsütöttem a két oldalán, majd az extra zsiradékot leöntöttem, és jöttek a zöldségek.
 Van egy pont amikor eldöntheted hogy tejszínesen vagy nem. Mi most tejszínesen csináltuk.
 Rotyi rotyi.
 Krumplik puhák. Levettem a fóliát és betettem erősebb fokozatra pirulni.
 Pikk pakk. Kész.
 Visszatettem rá a fóliát (igazából újat, mert a férjem közben túlbuzgón kidobta az eredetit), hogy ne hűljön ki amíg megterítek.
 A gőzölgő krumplikat kettévágtam, reszelt sajtot szórtam közéjük, és kicsi tejfölt tettem a tetejükre.
Egészen jó volt. Így elsőre.

3 megjegyzés:

  1. Ez állati étvágygerjesztő... Kérek én is!

    VálaszTörlés
  2. Éhes vagyok és ettől csak még inkább az lettem! SZuperül néz ki! :3

    VálaszTörlés