2013. augusztus 10., szombat

The shopping tag

Lolly blogján olvastam ezt a TAG-et, és nagyon megtetszett, az ebéddel is készen vagyok, Bogikának tettem be zenét, van időm kicsit.
1. Van olyan sminkmárka, amit egy időben sokat használtál, de ma már szinte eszedbe sem jutna utána nyúlni az üzletben? Tiniként volt egy Avon korrektorom, de valahol a szakközépiskola közepén kivonták a terméket és ÚJ korrektort vezettek be. Azóta gyűlölöm az Avont.
2. Ha a piacon találsz egy ügyesen lemásolt "márkás" táskát hihetetlenül jó áron, akkor megveszed? NEM.
3. Szoktál kozmetikumot, parfümöt ajándékba vásárolni másoknak? Anyukámnak igen, parfümöt, férjemnek meg borotválkozás utáni balzsamot.
4. Van olyan holmi amit  betegesen gyűjtesz, függetlenül attól, hogy kitudod e használni? Van. Bugyikat. A többi szerintem még nem beteges.
5. Inkább tervezgetős vagy spontán vásárlónak tartod magad? Megtervezem, de ha nem online vásárolok mindig útba esik egy két másik bolt, ahol bűnözök.
6. Vettél valaha drágább dolgot, amit utólag nagyon megbántál? Nem is tudom, talán a megbánás erős szó, inkább csak ha vissza mehettem volna az időben, akkor nem vettem volna meg, de a drágább dolgokkal sokszor az a jó, hogy el lehet adni, kevés ráfizetéssel vagy (loli ruhák esetében) néha még többért is.
7. Szoktál lelkiismeret furdalást érezni egy-egy shopping után? Ha nem érzek, a férjem tesz róla hogy érezzek. Ha a férjem se érez mindig számíthatok egy két közeli családtagomra hogy beszóljon. Az élet csodás.
8. Kérdeztél már meg vadidegeneket vásárláskor, hogy szerintük jól áll-e neked az amit éppen próbálsz? Nem, de már volt hogy odaszóltam (terhesen) egy terhes kismamának hogy vegyen egy számmal nagyobb kabátot ha a 9. hónapig szeretné hordani a 30ezer plusz forintos kabátot.
9. Ha az utcán megpillantasz egy lányt hihetetlenül szép cipővel a lábán, lemered szólítani megkérdezni, hogy hol vette a cipőjét? Bárkit, bármikor :D
10. Vittél már vissza nem tartós fogyasztási terméket az üzletbe azért, mert nem azt kaptad, amire vártál? Nem igazán. Nem szeretek visszavinni dolgokat, nekem ez nem jó érzés.
11. Ha egy üzletben udvariatlanul bánnak veled, panaszt teszel, terjeszted az infót vagy nem tulajdonítasz neki nagy jelentőséget? Írtam már itt is korábban a Jacadis eladók "kedvességéről", és sajnos azóta is volt már hogy sok gurulós nullát hagytam ott, és végig annyira kellemetlenül éreztem magam, de tavaly amikor még a MoM-ban voltak, és nagyon sokat jártam oda Bogi születése előtt, akkor már ismertek, és voltak nagyon jó vásárlós pillanataink. Általában ragaszkodom egy-egy bolthoz, márkához, és így kisebb a csalódás lehetősége. Illetve ugye én nagyon szeretek online vásárolni. Ezért is. (meg azért mert két gyerekkel nem túl vidám a cipekedés)
12. Tervezel most valamilyen nagyobb összegű kiadást? NEM. Nagyon NEM. Már MINDENEM van. És közelednek...
13. Ért már valamilyen kínos szituáció vásárlás közben? Biztos volt.
14. Hol vásárolsz a leggyakrabban? Tescoban (online), Bootsban, de ha elvonatkoztatunk a kajától, pelenkától. Vonatkoztassunk el a BJD-ktől is (Leeke, Luts, Think Pink). A lolita ruháktól is (mbok). The white company, Harrods, Jacadi, Charles Tyrwhitt (Apának), Hugo Boss (Apának), BeingContent (pipere), mostanában ezek a csomagok jöttek, ezekben a boltokban voltunk.

1 megjegyzés:

  1. 1. Bourjois. Pár éve tettem kísérletet egy szempillaspirálra, egy használat után kidobtam.
    2. Nem, de nem azért, mert másolt, hanem mert az eredetit sem venném meg valószínűleg. Azok a táskák, amik nekem tetszenek, nem célközönségei a hamisítóknak.
    3. Parfümöt rendszeresen, szépészeti cikket is alkalmanként. Általában beletalálok a megajándékozott ízlésébe :)
    4. Most már nincs. Egy időben a szemfestékpalettákat vásároltam kettesével.
    5. Is-is.
    6. Persze, simán! És el is adtam utána nagyon hamar, ha tudtam. Ha nem, akkor meg örök emléke maradt a hülyeségemnek :D
    7. Szoktam, de mostanában inkább csak akkor, ha online dologra költöm. Ezt szerencsésen rövidre zártam azzal, hogy Pupén megszűnt a jewel-vásárlás, Facebookon a Sims Social, és a többi fészbúkos és telefonos játékot is letöröltem.
    8. Nem, dehogy. Miért pont egy vadidegen tudná jobban, mi áll nekem? Komolyan már, micsoda kérdés :D
    9. Simán. Meg szoktam csinálni :D
    10. Nem, de nem is volt soha olyan alkalom, hogy úgy éreztem, na, ezt visszavinném. Ha lett volna, megteszem.
    11. Nem megyek oda vissza többet vásárolni. Ha nagyon kedvenc hely, akkor kapnak még egy esélyt, mert rossz napja bárkinek lehet. Egyébként van egy feketelistám boltokról, ahova soha, semmilyen formában NEM ajánlom senkinek, hogy bemenjen...
    12. Nagyobb összegű kiadás? Pff... Az előnászút, és a nászút költségei annak számítanak? :D Vagy a tandíjam? :D Ha nem, akkor decemberben tervezek egy babát, annak lesz költsége. És esetleg egy IW Lucky packet.
    13. Rengetegszer. Általában a lesajnáló "ez rád úgysem lesz jó" vagy a "neked erre úgysem futja" viselkedés eladók részéről.
    14. Kaját az Aldiban, Auchanban és Norbi Update üzletben. Egyébként a Gilda Maxban is szép pénzeket hagyok ott minden hónapban... ezt leszámítva, Taobao, Mbok, Ebay. :)

    VálaszTörlés