2013. augusztus 29., csütörtök

The White Company

Nagyon nagyon szeretem a The White Company céget. Hatalmas öröm számomra minden egyes alkalom, mikor bemehetek egy boltba, imádom a hangulatát a boltoknak, mindig van valami csodálatos, amit azonnal hazavinnék, de eddig a termék ára szinte mindig visszatartott. Tominak vettünk a téli leértékeléskor egy felsőt, hát valami fantasztikum. Furcsa mikor Anya dörzsölgeti az arcához a gyereke felsőjét, ugye?! Viccet félretéve én még nem mertem megengedni magamnak semmit a cégtől, mindig volt valami más fontosabb, őrültebb kiadás a láthatáron.
A nyári leértékelésben a férjem rendelt ingeket, és az ingekkel jött egy kupon a TWC-hoz. Ráadásul a 40-60%-os leértékelésből ígéretek még 10%-ot. Mondom oké, elfogadom a kihívást. Nagyon örültem neki hogy nem csak a SALE termékekből, hanem a teljes áru termékekből is lejött az engedmény, mert Boginak így tudtam venni pár őszi darabot. Igen, és magamnak is.
Augusztus 1-én rendeltem este 7 után, 2-án feladták, és 3-án itt volt a csomag.
 Szükségem volt egy hosszú ujjú fekete felsőre. Nagyon szeretem az egyszerű fekete, fehér felsőket. Egy farmer, sál, nekem bőven tökéletes összeállítás. Érdekes, amilyen harsány OTT sweet lolita voltam, a hétköznapokban épp annyira vagyok visszafogott. Ikrek vagyok, van alibim. A sál nyári leértékelt darab, kellemesen vékony, pamut, már fotóztam a Burberry trench-em mellett, kedvenc sálam.
 Tomikának sikerült egy felsőt vennem 4 font alatt!! Ez volt a legjobb vétel a csomagban. Tomi meg imádja, mert trófeás. Egyébként Tomival eljutottunk oda, hogy jön és megnézi mi van a fiókjában, és kiválasztja hogy mit akar felvenni...
 Bogika nő a leggyorsabban. A rózsaszín pizsi nyári darab (de egy hosszú ujjú bodyval alatta szuper téli pizsi), a kardigán és a hozzá illő harisnyák már az őszt hívogatják.



Összességében nagyon meg vagyok elégedve. Második gyereknél látom, hogy az olcsóbb márkás bodyk (Gap, HM), amik első tulajdonosa a Bogi sokkal rosszabb állapotban vannak, mint a Tomitól megörökölt drágább darabok (Jacadi). Úgyhogy valamilyen szinten elégedett vagyok hogy pár jobb darabba is befektettem anno. Sajnos a TWC még mindig nem az az árkategória, amit bármikor megengedhetek magamnak, de ezek a SALE-es kombók azért nagyon barátságos dolgok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése