2013. szeptember 11., szerda

Ajumapama és Crobidoll csomagbontás

Ajumapama szintet lépett nálam. Végre megértették hogy azt szeretném ha 15 dollárt írnának a dobozra, 3 féleképpen írtam le nekik, volt köztük ilyen áthúzásos egyeleges babanyelv is. Megértették. Nagyon örültem. Aztán történt egyszer hogy írtak, hogy elküldték. Vártam vártam, hát csak nem jött, majd írtam nekik hogy ha elküldték küldjék már el a nyomkövetőt. Jaj mégsem küldték még el. Jó. Küldik, és majd kapok ajándékot. Örültem.
Crobidoll meg nagyon kis gyors, így hétfőn egyszerre érkeztek meg a csomagok:
Esett az eső (akkor is, és azóta is folyamatosan).
 Először az Ajumapamát bontottuk ki.

 Az ajándék:
 Ez a masni is ajándéknak tűnik:
 Az Ajumapama cosmag: Masni, barna kabát ajándék, virágos hajcsat, harisnya, két SD ruha.
 Bogika várja a jelemet, amikor Ő is akciózhat:
 Az ajándék egy kis kabátka:
 Crobidoll csomag. Igen, a Bogi itt már nem volt annyira türelmes, de ha kap egy kis csomagoló anyagot, azzzal nagyon szépen eljátszik. Kiteszi a dobozból, beteszi, majd kiteszi és be megint és örül.
 A Crobidoll csomag: rózsaszín trikó, krém szoknya alsószoknyával, Gradation cream paróka, két karkötő, Endless kapucnis ruha, harisnya.
 Ahh az Endless kapucni...
 Minden kis cuccos együtt. Készen állok a lányok fogadására (mondjuk bugyim csak egy van, de még jön egy kis csomag VittaVera-tól, még szem is lesz benne...)
 Vakuval:
 A 3 ruha. Ezt a hosszúujjút én is elfogadnám.
Már csak a VittaVera csomag, egy Endless kantáros farmer jön lengyelországból, egy pár barna szem amerikából és jön Sophie (Osakában dekkol épp), Colette meg készülget. 40 munkanapból 27 munkanapnál járunk!

1 megjegyzés:

  1. Bogika olyan, mint egy Pukifee! *.* Annyiraaaa aranyos! *w* A ruhák pedig csodaszépek!

    VálaszTörlés