2013. szeptember 1., vasárnap

Bank holiday shopping

Szombaton feladtam a nyári SALE csomagok nagy részét, már csak két csomag van hátra, és hivatalosan is lecseréltem a kozmetikumaimat. Még csak pár hete használom a ZÖLD termékeket, de a változás már látható: A szemembe elég napi 2-3 alkalommal gélt tenni, korábban volt hogy 20 percenként nyomtam, és még így is égett a szemgolyóm. Az arcbőröm döbbenetesen szépül, tisztul: mitesszereim zsugorodnak, nem alakulnak ki újak, az ételallergiám nem olyan intenzív (azért még a mandulát nagy ívben kerülöm...). A hátam érzésre puhább, nincs új allergiás reakció (persze míg a régiek foltjai elmúlnak az sok sok idő). Hozzá kell ehhez tenni, hogy július óta szemfestéket nem használok, és a spirált is (Kjaer Weis) még csak két alkalommal teszteltem. Lassan akarok a full sminkre visszatérni, apró lépésekkel.
Múlt hétvégén hosszú hétvége volt, nálunk 26-a, hétfő volt a Bank Holiday. A Naturissimo-tól (továbbiakban N) 23-án jött a levél, hogy 10% kedvezmény van mindenre a hosszú hétvégén (Bank kód ellenében), a Beingcontent-től (továbbiakban BC) 24-én jött egy levél, hogy húúú 10% kedvezmény van ugyanebből az alkalomból (Holiday volt a kód, érdekes). Nekem ez nagyon jól jött, mivel még volt pár dolog a listámon, és a férfi oldal cseréje is tervben volt. Postásunk egyszerre hozta őket 28-án.
 N egy lime színű papírba teker mindent, a BC pedig egyesével feketébe.
 A BC-től 3 mintát is kaptam, N-tól pénzért lehet kapni, ingyen egy prospektust kaptam.
 Nálunk így megy a fotózás:
 A BC csomagom: Vapour alapozó, Jane Iredale handy ecset, John masters sampon, John masters balzsam.
 Az alapozóból ez a leghalványabb árnyalat (mint mindig).
 The Hani ecset: ezzel viszem fel az RMS Un púdert, és csak arra használom.
 Vapour organics alapozó és az összetevők listája:
 Balzsam összetevők:

 Sampon összetevők:

 NS csomag:
 A férfi szekció: golyós dezodor, after shave balzsam
 Összetevők:
 Dezodor összetevők:
 Pai arcápolási rutin hiányzó részei, Kajer Weis ecset, Mádara dezodor, RMS living luminizer.
 Pai arclemosó és tonik:

 Dezodor összetevők:



 RMS living luminizer:

 Pai arclemosó:
 Pai tonik:
 Kjaer Weis ecset:
 N csomag:
 Minden:
 BC ajándékok kibontva:
 Bronzosító, pirosító és szemfesték:

1 megjegyzés:

  1. .hu..jo sok mindent vettel! alakul a keszleted :)
    majd idovel, egy kis hasznalat utan megirhatnad melyik hogy valt be.

    VálaszTörlés