2013. szeptember 11., szerda

Burberry shopping

Vasárnap Londonos napom volt. Liával találkoztam, és vittem magammal Bug-ot is, hogy néha vicces fotókat készítsek vele. Lehet később ezeket is posztolom, most viszont a Burberry vásárlásról írok, mert kivasaltam az új szerzeményeket és lelkes vagyok. Rájöttem, hogy az új holmikban nem azt szeretem legjobban amikor megvesszük/megérkezik/kibontjuk/felpróbáljuk, hanem az amikor kimostam, megszáradt és először kivasalhatom, na az az igazi öröm számomra. Tudom beteg. Imádok vasalni.
A Burberryvel is egy durva vasalás projekt alkalmával sikerült összeszerelmesednem, amikor az anyuka felvette az inget előző nap, és reggel 7kor azzal fogadott, hogy délutánra is kell ugyanaz az ing, mert golfizé-re megy, és ott van lent a mosókonyhában, mással ne is foglalkozzak csak az inggel, hogy kimossam és megszáradjon, ropogjon. Végülis sikerült, de durva volt. Visszaugrottam 9 évet az időben de sebaj.
Elsődleges célom egy farmer felpróbálása volt:

 Ez egy koptatott farmer, amit kívülről kézzel festettek be. Elvileg ki lehet mosni kifordítva, én még nem mertem ezt kimosni, amúgy is "vadiújjonnan" vettem, zacsiból lett kivéve. Ez csak rajtam volt. Szóval ezt felvettem, megvettem.
Aztán második körben egy szoknyát szerettem volna próbálni. De ezt tudtam hogy még nem tudom megvenni, majd később, és remélem nem fogy ki a boltból addig. A hölgy hozott mellé egy felsőt, amit nem kértem, de mondta a szoknyát azzal próbáljam fel. Vesztemre, mert a felsőt megvettem.
A régi fekete farmeremet felpróbáltam ma, és kiderült jó rám, nagyon tetszik ez a felső feketével kiegészítve:
 A másik felsőm egyszerű fekete a kedvenc póló anyagommal. Egyszerűen tökéletes, kénylemes, és még előnyösen is áll.
És akkor a kivasalt felsők (élvezet hegyek voltak este vasalás közben...) meg a kedvenc kézzel festett farmerem:
 Vakuztam, így látszódik jobban:

 Vaku nélkül:

 Nagyon érdekes, nekem nagyon tetszik:

 Vakuval:
 Nadrág jellegzetes "transzformersz" zsebe:
 Festés:
 A csíkos felsőmből a kedvenc részletem: ha megnézitek a céges képet a vállap azon egyszínű, nem csíkos.
 A kis fekete pulcsi apró részlete:
Sajnos a szoknya wishlistes maradt, és még egy rövid ujjú, cifra galléros fekete pólót is hiányolok, de ezek a jövő zenéi, most majd holnap megyek postára a gyerekekkel (ha esik ha fúj), és majd kiöltözök a kabát alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése