2013. szeptember 2., hétfő

Colette és Sophie

Ma rohantam egy nagyot babakocsival, a térdem már így is napok óta fel van dagadva, most csak ülök kinyújtott lábbal, dagadó térddel, és blogolok. Meg fésülgetem Bogi haját, és csikizem a pociját. Az hogy SD (57 cm) BJD tulajdonos leszek egyelőre egy hatalmas nagy sokk. Eddig 40 cm volt a legnagyobb BJD-m, és úgy is gondoltam, hogy nekem az SD nem illik. Ennyi ideig tartottam. Nézzük a két leányzót. Colette egy Leekeworld L type Arien, Sophie pedig VOLKS SD Charlotte. Sajnos egyikükről sem találtam festés nélküli képet.
Colette-et vagy barna szemű lánynak képzelem (Sötétebb szőke hajjal, a festésén még gondolkodom, de szeretném ha összhangban lenne Sophie-val):
Vagy kék szemű lánynak:
Beatrice, the Irises
Sophie festéssel érkezik, és tea barna szemmel, pont így, ezzel a hajjal:
SDシャルロッテ2nd
Mindkét lány nagyon szép, még kisfiúként is. Persze nálam lányok maradnak.
Leekeworld Arien mint fiú:
at CAFE NINE9
VOLKS Charlotte mint fiú:
I want take off.
Nagyon remélem, hogy a két lány illeni fog egymáshoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése