2013. szeptember 2., hétfő

Kaleido csodák

Tata paradise-on nézegettem sold out ruhákat, és megakadt a szemem egy kínai SD kiegészítő készítőn. Kaleido Taobao-s boltja nekem alig jön be, a képeket is nagyon nehezen tudtam leszedni, de megmutatom miket néztem ki a két lánynak. Nana szerencsére segít nekem, így talán valóra is válnak a terveim.
Ebből a cipőből a krém-barna és a rózsaszín-barna nagyon tetszik. Azt se tudom mekkora, de úgy vagyok vele, hogy egy próbát megér.
 Ezt a ruhát szerettem volna, egyet fehérben, egyet rózsaszínben, már csak rózsaszín van a boltban, így két rózsaszínt rendeltünk.
 Ezt:
 Ezt a hajat is szeretném kipróbálni a lányoknak, és még egyet, aminek a linkje nem jön be, ha valamikor megjön megmutatom. A lányokon, ha megjönnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése