2013. szeptember 5., csütörtök

Lily Lolo ásványi sminkek

Legutóbbi Naturisimo rendelésemmel kaptam egy prospektust. Nem nagyon hatódtam meg, de azért lefotóztam, a napokban olvastam csak utána.







Nos, a reklámanyag után, megkerestem a lilylolo.co.uk oldalt, és megnézegettem az összetevőket. Mivel 50 font felett van ingyenes posta, jól át kell gondolni mit rendel az ember. Alapozóból lehet például mintákat kérni, egészen nehéz meghatározni melyik a megfelelő alapozó a képek alapján.
Kabuki ecset két méretben kapható:
 A pirosítók közül kettő nagyon tetszik, és nem tudom eldönteni melyik szebb: Clementine és az Ooh la la


Mineral concealer: a cég megkülönböztet korrektort és concealert, így ezt nem nevezem korrektornak. Azt mondják, hogy a korrektort csak az alapozó alá teheted (ez zöld illetve sárga színekben kapható), és a concealer-t alá és fölé is teheted.
 Az ásványi alapozók:
 A rúzsok: Nekem nagyon erősek, esetleg a romantic rose-t fogom kipróbálni.
 A szemfestékek közül csak a mattokat kerestem, mivel fényesből már van 5 Inika festékem.


 Cream soda, Miami taupe (bár ebben van kis fény) és Soft brown.

Árban az Inika felébe kerül, minőségben még nem tudok nyilatkozni.

1 megjegyzés:

  1. .itt £30 felett free post : http://www.cutecosmetics.co.uk/lily-lolo-40-c.asp

    VálaszTörlés