2013. szeptember 7., szombat

Lily Lolo review

Megnéztem lelkesen a cutecosmetics oldalát, hogy 30 fontért vegyek Lily Lolo termékeket, de a lényeg, az alapozó minták mind kifogytak, így végigszámoltam az összes cuccot, amit szeretnék kipróbálni, és csodák csodájára nem esett nehezemre elkölteni 50 fontot. Még egy rúzst ki is vettem a listából, mert már sok volt. Így már tényleg visszapótoltam mindent zöld termékkel, nemsokára jönnek a tesztek. :) Még volt egy rendelésem a beingcontent-től, hogy legyen Ilia termék is a tesztjeimben, de azt még nem posztoltam, ugyanis az Ilia multi stick-emen ujjlenyomat és használat nyoma található, és az ügyben még levelezgetek a bolttal.
 Tegnap feladták a csomagot, ma ki is hozta a kis makonya postásunk.


 Az alapozó minták: Candy Cane, Porcelain, Blondie


 A szemfestékek:
 Mostmár az 5 Inikával együtt 8 színem van, de még nem mertem festeni a szemem csak a Kjaer Weis spirálomat használtam.
 Blondie korrektor (ebből nem volt minta, és ez volt a legvilágosabb), és két matt pirosító: Clementine és az Ooh La La:

 A mini kabuki ecset nagyon puha, nagyon tetszik a fogása, a mérete. Szuper utazós ecset, szuper. A középső egy rúzs ecset, ez 25 font felett ajándék volt, és a nagy hosszú az ásványi korrektorom (concealer itt) felvitelére szolgál majd. Állítólag nagyon szépen fed, hát most egy doboz Toffifee után és egy tábla Lindt csoki után ajánlom is...
Leboxolom a being contenttel ezt a használt Ilia multistick-es dolgot, és csinálom a teszteket. :) Ezt legalább a gyerekeim mellett is kenegethetem, mekkora buli lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése