2013. szeptember 2., hétfő

Luts csomag 08.30.

Nagyon régen rendeltünk Zi-vel a Luts-tól. Nagyon régen. Nagyon sokáig nem adták fel az elvileg in stock cuccokat, ez az első hogy nem vagyok pozitív a Luts irányában. Azért a cuccok ugyanolyan jók, szépek.


 Első megdöbbenésem: Te jóóóó ég!! Ez egy SD bugyija??? NAGY!!
 A Pukifeek cuccai: paróka Bugnak és Honeynak, cipők és iskolás egyenruha Bugnak. Na jó, ovis egyenruha.
 Jézusom, hossszzzúúúúúúú paróka az SD lányoknak:
 Egyelőre ennyi ruhája lesz a lányoknak, szeptember 14-én megpróbálok lecsapni egy VOLKS bugyi szettre, mert pót kezet is akarok venni Charlotte-nak (aki ilyen csukott kézfejjel jön, és szeretnék nyitott kezeket is).
 Amúgy szép a bugyi, nem műanyag hatású, aranyos is. Jó lesz ez. :D
 Ezt a hajat még Colette-nek (Leekeworld Arien) vettem, de azóta megnyertem Sophie-t (VOLKS Charlotte) is, és Flickr-en láttam, hogy nagyon jól áll neki a rövid haj. Nagyon örülök, hogy végül megvettem ezt a hajat!

 A full SD kelléktáram. Szegényes, hát hajuk az lesz.
 Vakuban:
 A Pukifeek cuccai:
 Bug és az új haja:
 Bug és az új egyenruhája:
 Bug rátapintott a lényegre:
Hát itt tartok a gyűjtögetésben.

2 megjegyzés:

  1. Olyan gyönyörűek azok a hajak! *____* Főleg a Pukifee-ké, de az összes szép! *.*

    VálaszTörlés
  2. Basszus az a bugyi tényleg mekkora DDDDDDDDDDDD:

    VálaszTörlés