2013. szeptember 7., szombat

Szemfestékeim teszt

Zsibbadó lábamnak köszönhetően nem tudok ülni, úgyhogy elütöttem a bizsergő időmet ezzel a teszttel. Igen, állva blogolok, és nyüsszögök közben. 3 Lily lolo ásványi festéket, 3 Inika ásványi festéket és egy Vapour Organics krém festéket tesztelek.
 Balról jobbra, lentről felfelé: Lilylolo soft brown, miami taupe, cram soda, Inika fairyfloss, lychee, Vapour storm, Inika pink fetish, peach fetish, gold dust.
Sorrend: Inika gold dust, Lilylolo cream soda, Inika pink fetish, peach fetish, lychee, fairyfloss, Lilylolo soft brown, miami taupe, Vapour storm.
Amikor először feltettem a legerősebben az Inika gold dust (1), az Inika peach fetish (4) és a Lilylolo soft brown (7) fogtak, látványosabban pigmentáltak voltak mint társaik. A rúzs ecsettel nagyon kellett dolgozni, hogy a Vapour krém festék (9) egyenletes legyen. A Lilylolo cream sodát (2) nagyon meg kellett dolgozni, hogy így látszódjon, de érdekes módon amit felépítettem, az nagyon tartós lett (lásd dörzsölés teszt).
Vakuban:
Más fajta fényben:

Miután közepesen erősen ledörzsöltem a másik kezemmel a bőrömet 2 szín (Lilylolo soft brown (7), Vapour storm (9)) nagyon erősen megmaradt a kezemen, 3 (Lilylolo cream soda (2), Inika peach fetish (4), Inika fairy floss (6)) közepesen látszik, 2 (Inika Lychee (5), Lilylolo miami taupe (8)) haloványan. Az Inika gold dust (1) és pink fetish (3) szinte teljesen láthatatlanná vált a dörzsölés után.
A sorrend:
Azt hiszem kell valami bázis, amire ráépítem őket. De zöld körökben még egy szemfesték bázisról sem olvastam csak jókat. Küldetés elfogadva, de majd később.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése