2013. szeptember 4., szerda

Zöld sminkek Magyarországon

Gondoltam, ha már kezd a fű is kinőni ebből a blogból, akkor ne csak a külföldi felhozatalról írjak. Beírtam a keresőbe a vezényszavakat, és első keresésre elég halovány sikereket értem el. Legtöbb "organikus" és "natúr kozmetikumokat" áruló cég MLM rendszerben működik, én meg azt nem szeretem. Azt szeretem ha van egy bolt, vagy van egy online bolt, vagy mindkettő. Első sikeres zöld online bolt a Zuii Organic Hungary oldala. Ingyenes kiszállítás Budapesten, két fizikailag is elérhető bolt, egy Pesten (Váci utca 40. a galérián) egy Budán (Lövőház utca 22.). Van sminkoktatás, aminek az árát teljesen levásárolhatod a termékeikre. A hivatalos nemzetközi oldallal szépen összhangban áll a design, egészen jól átlátható, videók, összetevők lefordítva, jó. Volt pár kérdésem, írtam nekik facebookon, még nem válaszoltak. Pár termékről írok csak, az áruk összességében high-end termékekkel vetekszik, cserébe csupa virágot ígérnek, és sok színt, egészségre nem káros, bevizsgált alapanyagokat.
A cég a virágokon kívül a Talkum-mentességet emeli ki, összetevőkben TALC-ként szerepel, én hintőporként írok itt a blogomban róla. A talc/zsírkő sajnos valóban nagyon káros, de mint a ciginél itt is mindenki szabadon eldöntheti, használja vagy nem.
Zuii bio szemhéjpúder: pár színkód a narancs/veszélyes jelzést kapta, de nem lehet természetes úton bizonyos színeket előállítani, egyébként tiszta a lista, egyedül a triglicerid-re kérdeztem rá a cégre az előbb említett e-mailemben, szóval azt nem tudom hogy állati eredetű-e (mert ha az, akkor az nem jó).
Zuii bio folyékony alapozó: Ettől még nekem is megjött a kedvem a teszteléshez. Most ugyan van mit tesztelnem itthon, de lehet bevállalok később egy rendelést, és akkor lesz igazi élményem is a zöld magyar valóságról. Itt is a triglicerid kérdés és bizonyos színkódok nem túl egészséges hatásai bizonytalanítanak el. Amúgy hazai viszonylatban ez szuper szerintem.
Zuii bio szempillaspirál: Itt aggaszt, hogy a termék összetevői között a harmadik helyen az alkohol áll.
Ezeken kívül még rengeteg termékük van, lefedik az ember teljes napi sminkigényét. Ahogy a képeket, videókat elnézem erősen pigmentáltak, szép fedésű termékek, és mindenki dicséri a virágos illatukat. Egy próbát megér, már csak azért is mert sokkal természetesebbek, mint bármi, ami a Magyar drogériákban vagy a parfümériákban kapható... Ha van már tapasztalatotok a Zuii termékekkel kapcsolatban, szívesen olvasnám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése