2013. október 3., csütörtök

Az elmúlt időszakról röviden képekkel

Anyukám majdnem két hetet töltött nálunk. Eközben sikeresen befejeztem Momokát, Mitch-et, Harukát és Lenit.
Momo:
 Mitch és a hátán lévő tetoválás:
 Haruka és Leni:
 Léna megint:
Voltunk Londonban is kétszer, míg Anya vigyázott a gyerekekre én bementem a férjem elé a munkahelyére és utána rengeteget sétáltunk a városban. Nagyon jó volt. A születésnapján ráadásul hamarabb is végzett, így még fotókat is készítettünk.

Hétvégén az egész banda elment a Cassiobury parkba, ahol tőgyfutást tartottak éppen, és tehénnek beöltözött futók gyűrték a maratont. Mi meg gesztenyéket szedtünk és játszótereztünk.
A saját BJD családommal nem sokat foglalkoztam, bár befejeztem Sorát és Anját, helyre hoztam Bora repedését, és lecsökkentettem a család számát 9-re (A leekeworld Arien lett volna a 10. de a nyomorékok egy hófehér babát küldtek nekem a normál színű helyett, és azóta sem válaszolnak a leveleimre...).
Nagyjából ezek a dolgok történtek az elmúlt időszakban.
Folyamatban lévő festéseimről: Alvint végre lealapoztam (nagyon nehezen jött le az előző festése), Caronak már az első réteg festése fent van, és most jött fekete festék a pilláihoz, Pianonak megmoddoltam a szemét, és két réteg festés van rajta és Kazuhikonak kivágtam az alvó szemét és neki is most jött meg a fehér epoxija amivel megszobrászolom az új szemét.

1 megjegyzés: