2013. október 2., szerda

Minamoto Kitchoan London

Ma ment haza anyukám, és rengeteget segített nekem a gyerekekkel, és a festésekkel, moddolásokkal nagyon szépen tudtam haladni, cserébe nem blogoltam (azt meg gyerekek mellett szoktam..). Eldöntöttem hogy olyan különleges boltokat mutatok be az új címke alatt, amiket igazán érdemes meglátogatni ha az ember Londonban jár. Az általános turiban található márkákat már ismeritek, végigmentek a Regent streeten és az Oxford streeten, megtaláltok minden menő fast fashion márkát, de én nem ezekre szeretnék fókuszálni.
A Minamoto Kitchoan Londonban a Piccadilly 44 szám alatt található, nagyon hangulatos, eredeti japán édességeket, teát és japán teázáshoz való eszközöket árul. Teát, Usagit és Barackos izét vettünk, majd miután fizettünk megkérdeztem az eladó japán hölgyet hogy lefotózhatom-e az üzletet:




 Usagik:



 Ez a barackos izé zselé:
 Teák:
 A mi vásárfiánk:
 A Piccadillyn szemben lefotóztam a hívogató Fortnum and Mason-t. Éppen háromnegyed volt, és az óra zenélt is:
Ha Londonban jársz mindenképpen nézz ide be, maga az atmoszféra is megéri. Ha bármilyen boltra kíváncsiak vagytok rá, és szeretnétek, hogy menjek el és fotózzam körbe nektek, akkor írjatok bátran!

2 megjegyzés: