2013. november 30., szombat

Ajándékaim

Ez így furcsa, hogy egy hónappal karácsony előtt az én leendő ajándékaimról írjak. A gyerekeknek megjöttek a legós dobozok, a férjem az ajándék sálát már hordja, és a fülhallgatója a szekrényemben lapul, így csak én maradtam. Eredetileg hónapokkal ezelőtt elküldtem neki a Misaki gyűrű linkjét, amivel természetesen nem csinált semmit. Majd addig csűrtük csavartuk, míg ma elment a városba, nem keltelek most van 10%-os hétvége, na.
Előre megnéztük azt a márkát, amiből kiválasztottam 3 gyűrűt, ami nagyon tetszik. Mire odaért a Harrodsba, elfelejtette a márka nevét, de szerencsére annyira jellegzetesek Alex Monroe gyűrűi, hogy végül megtalálta őket. Maga a márka érzelem világa, stílusa nagyon közel áll hozzám, és nagyon szerettem volna egy "arany" gyűrűt, ami nem a jegygyűrűm. A gyűrűk aranyozott gyűrűk.
 A fine twig ring négy féle kővel kapható. Innen a zöld köveset (Tsavorite) és a pici gyémánt köveset írtam, hogy tetszik.

 A mouse and topaz ring-ben egy 5mm-es fehér topáz kő található, és szerintem ez az egér egy cuki mókus amúgy is...

 A posy twist ring a legösszetettebb, ezüst és aranyozott felület váltakozik, kék topáz kövekkel. Gyönyörű. A gyűrű legvastagabb része is csak 5 mm. Nem egy brutális gyűrű.

 És itt a doboz, de karácsonyig nem tudom meg mi van benne:
 És a nap meglepetése:
 Páran tudjátok, hogy a Párizsi Angelina volt Coco Chanel egyik törzshelye. Én kétszer voltam Párizsban, és mindkétszer elmentünk az Angelinába. Ha Párizs, akkor Angelina!!!
 A férjem, pedig talált nekem a Harrods-ban Angelina csokoládét. Behaltam. Ez kerül majd a csizmámba 6-án, ha kitakarítom... :D

1 megjegyzés: