2013. november 18., hétfő

November 18 hétfő

Nagyon, nagyon nagyon nehezen aludtunk el este. Vagyis Bogi elaludt, amíg megfürödtem, vasaltam aludt, néha felsírt, de meg lehetett nyugtatni, majd amikor lefeküdtünk mi is, eltelt 15 perc és kezdődött a rémálom. Hulla fáradt is voltam, és semmi nem volt jó, megitattam, kiszívtuk a taknyot, fájdalomcsillapító, peluscsekk. Semmi. Hajnalban sikerült elaludnia. Én is elaludtam. Reggel Apa segítség kérésére ébredtem. Közben Bogi már itta mellettem a reggeli tápiját. Kirohantam Tomi szobájában a következő kép fogadott: apa éppen próbálja kitalálni mit csináljon, Tomika ül az ágyon, és Ő és körülötte minden tiszta hányás. Minden még a füle is, ágynemű, paplan, párna. Szerencsére alul a pisilés miatt vízálló lepedő volt, így mindent összecsomagoltam, és ment a fürdőszobába (később a mosásba). Apa megfürdette Tomit, én meg éppen elmentem kicsit a mosdóba, és hallom hogy Bogi öklendezik. Gyorsan ahogy tudtam berohantam a szobába, Bogi kihányta a tápija egy részét, lepedő olyan, Bogi olyan, rohanok, megtisztítottam, átöltöztettem, pelust cseréltem, lemegyünk, keresek neki vizet. Odaérek az étkezőhöz Tomi a bögre kakaója előtt ül, asztalon, bögrében, széken hányás. Rendbetettem. Kicsit vártunk és jó kedvüeknek tűntek. Elmentek Apával a nurserybe, hogy tudjak dolgozni, és meghagytam ha bármi baj van hívjanak, megyek. Délben hívtak. Tomika nincs jól. Nem hányt, de nem is evett, nem köhögött, volt láza, mondtam adjanak neki calpolt (lázcsillapító) és ebéd után fektessék le, és hívjon ha nem alszik, rosszabbul van, bármi. Két óra múlva hívtak (én addig mint a mérgezett egér festettem, fújtam, mostam, terigettem minden), hogy Thomas jobban van, és hogy beszéljek vele telefonon, na onnan tudtam hogy megyek érte, hát milyen anya vagyok én...
Elmentem érte, ült Laura ölében, azóta amióta hívtak. Mondtam neki megnézzük Bogit. Átmentünk, Bog még aludt. Kérdeztem hogy van, mondták jól, szépen aludt, mondtam visszajövünk érte később. Elmentünk busszal a fő utcára, 1 Font-os boltba meg játékboltba, majd vissza. Egy óra se telt el.
Már nagyon vártak a nurseryben, és 5 nem fogadott hívásom is volt (a busztól nem hallottam). Boginak 39 fokos láza lett (szinte azonnal felkelt hogy elmentünk), adtak neki calpolt, de elég szarulnézett ki. Kiderült egész nap nem evett.
Taxival mentünk haza. 5 Font mínusz. Hazajöttünk, ittak, ettek, punnyadtak. Este Tomi megint kicsit hányt. Nem tudom miért egyszerűen. Egész este Bogi a kis pecsétem volt, nem tudtam nélküle csinálni semmit. A szeme gennyes, holnap megyünk az orvoshoz (megint). Itt tartunk, és ez a negyedik hét a betegeskedésben.

2 megjegyzés:

  1. Ági,nekem 2x volt ugyanez a Jázminnal és mind2x a füle volt begyulladva.Bár gondolom fájlalták volna ők is,ha az lenne a probléma.
    2 hét ovi után Tomi újra itthon,lázas..Szóval együttérzek!!!Kitartás!

    VálaszTörlés
  2. Szegénykék.Mi nyáron jártunk így,unokaöcsém úszásra járt a szomszédos faluba és ott volt valami hányásos vírusos nyavaja.Na mondanom se kell a fiam is meg unokaöcsém is elkapták.Nálunk a B6 vitamin sokat segített.Bár nincs olyan hónap a bölcsiben hogy Bálintom ne lenne beteg,még jó hogy a mostanit Hanna még nem kapta el.

    VálaszTörlés