2013. november 14., csütörtök

Őszi szotty

Valahogy így jellemezném az állapotot amiben vagyok. Pedig történtek jó dolgok is, nem is kevés, és mégis valahogy úgy érzem ez egy átmeneti szürke sáv az életemben.
1. Várom hogy nőjjenek a gyerekek. Napi rutin, mindig van valamelyiknek valami gondja baja, nyavalygás, betegségek (ovi rulez). Már egyre jobb, Bogi is elsétál a játszótérig, Tomi egyre többet segít, de hát még azért picik mindketten. Ha bajuk van azonnal Anya riadó van. Ha betegek non stop Anya riadó van.
Na, kábé így érzem magam, amilyen fejet ezen a képen a Bogi vág. Teljes intelligencia hiányban szenvedek én is :D
2. Egyfolytában azon jár az eszem, hogy teljes mértékben megszakítok minden magyar lolita ismerősömmel és bármilyen animés ismerősömmel a kapcsolatot. Van egy két hisztérika, akiktől már agyvérzésem van, és hiába nem az ismerőseim, azért mindig képesek felb*szni még ha közvetve is. A facebook profilomat is folyamatosan barátlanítom, de vannak olyan szálak amik miatt botorság lenne teljesen kitörölnöm magam. Ez nyomaszt. Van egy emberi profilom, ahol a régi szegediekkel vettem fel újra a kapcsolatot. Annyira furcsa látni hogy a középiskolai osztálytársaimnak is már majdnem mindnek van gyereke, és milyen életük van, hányan maradtak szegeden, ki mit csinál. Van pár nagyon értékes ember, akikkel sajnálom hogy megszakadt a kapcsolatom anno.
De az életem ilyen. Megszakítom, felépítem.
3. Továbbra is baromira allergiás vagyok a mogyoróra, mandulára, kakaóvajra és társaikra. Nyomorék lelkemnek meg szüksége van a Wonka csokira...aztán jönnek a ratyik...fúj.
4. Ámulok és bámulok egyes emberek önbizalmán. Hogy nyalatják ki még a popsilyuk legmélyebbikét is az "ismerőseivel".
5. Csináltam egy twittert, nem tudom minek és miért, de csináltam.
6. Jó dolgok: Hétfők már az én napjaim, rengeteg dolgom van.... meg vannak az adventi kalendárok, megvan a fantasztikus christmas cracker, 28-án megyünk a Harrods Grottóba, van új telefonom 6 év után végre, egy Nexus5 fehér, elkezdtem újra festeni, moddolni
7. .... és felébredtek a gyerekek ennyi voltam.

2 megjegyzés:

  1. Bogi stünci! :))
    És én is hiányolom a blogbejegyzéseket, remélem, ha máskor nem hétfőnként egy friss jó lenne :)

    VálaszTörlés