2013. november 21., csütörtök

Random őszi képek

Pótolok egy kicsit.
Elkezdtem kinyitni és moddolni Kazuhikot. (egyik szeme be volt csukva eredetileg)
 Tomika ahogy éppen Coco-val "alszik". Igen, a gyerekek is megtanulják, hogy a BJD-kel szépen bánunk.
 Bogipók issza a tápiját, és nézi a mesét:
 Halloween-it tökeink. A pikachusat én készítettem, a házasat Moniee:
 Próbálkoztam Bogipókkal fotózkodni, sajnos csak hisztizett (itt még nem kapott tápit azért):
 Gyerekeim délutáni alvás közben.
Tomi: "csak ennyi plüssállattal tudok aludni"
Bogi: "kétcumi effekt"
Összeszedtem az eladandó BJD cuccaimat, mostmár csak egyenként fel kell tölteni őket DoA-ra:

1 megjegyzés:

  1. Jajj, Tomi olyan, mint amikor én voltam kicsi. Én is csak rengeteg plüssel tudtam elaludni. Olyan aranyosak mindketten :3 Te meg csini vagy nagyon, még mindig imádom a hajadat!

    VálaszTörlés