2013. november 17., vasárnap

Rosen Lied Holiday's child Miu

Megfogadtam, hogy már nem lépek ki a wishlistből, mert túl sok babával nem tudok foglalkozni, és nem alakul ki olyan fokú kötődés. Na persze ruhákat mindig kell néznem. Nem bírom ki, komolyan döbbenet vagyok. Rosen Lied. Csodás bjd ruhamárka, már nyáladzottam itt is rá szerintem. A bjd-ik annyira nem tetszettek, egy kettőt szeretek, de csak úgy képeken nézegetni típusú tetszési szint volt eddig.
A Rosen Lied-nél úgy vannak a babák kategorizálva, hogy a 16 cm körüliek a Monday's child-ok, a 26 cm körüliek a Tuesday's child-ok és az MSD kategória (42cm) a Wednesday's child-ok. Ez a baba a Holiday's child kategóriát kapta, és nem tudom, hogy a mérete miatt, vagy esetleg Ők YOSD/26cm-es méretek, és csak azért ez a nevük, mert csak karácsonyi szezonban lehet őket rendelni egy hónapig? Hm, nem tudom.
Minden esetre elkönyveltem, hogy a limitált LDoll-os Miu-ból nem lesz nekem, mivel 24-én összesen 10 darabot adnak el, másrészt valószínűleg a full szett 500 dollár körüli áron lesz. Amúgy is fehér nekem a resin a kép alapján, azt meg nem szeretem.
Igenám, dehát nem úgy van az. Ma olvastam, hogy november 22-től december 22-ig lehet rendelni Miu-t basic verzióban (itt meg valószínűleg nem csak a satnya fehér resin lesz, hanem normál színt is lehet választani...), és az ára sem olyan vészes, és amúgy is.
Ami miatt hisztizek magamban:
1. Ha 30 centis méret, akkor jönnek a ruhagondok. Jaj ne.
2. Ha YOSD méret, mi lesz azzal az ígéretemmel, hogy csak 1 YOSD-om lesz? (és Ő már készül nekem, és januárban elvileg itt is lesz...) Megint s*gget csinálok a számból, mint a giga SD babák esetében??
3. Ha befektetek ebbe a babába, akkor egyre távolabb kerülök Ren testétől és az utolsó wishlistes babámtól, a Volks Lorinától... és nálam már csak ez a két sor van...
 A Rosen Lied egyik festője, Kana Tumblr oldalán találtam Miu-ról ezeket a képeket.
Nagyon tetszik Miu-ban, hogy mosolyog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése