2013. november 17., vasárnap

White Company karácsonyi készülődés

Mondtam már hogy imádom a White Companyt? Olyan baromi drága, de annyira szépek a cuccaik, a ruhák baromi jó minőségűek, kiválóak, és drágák. Nem is vásároltam sokat eddig tőlük, de mind nagyon meghálálta végül, hogy megvettem. Most 20%-os akciós kuponomat és a karácsonyi -10 fontos kuponomat kombináltam, és vettem pár FONTOS és ELENGEDHETETLEN dolgot. Tényleg.
Eddig félember voltam a fa molyirtós szíveim nélkül...
 A csomagolópapír: gyönnnyörűű
 Christmas cracker hátulja:
 Christmas cracker részletek:
 Mondtam már hogy awwwwwwwww??!!
 A bársony masnis csomagolópapíros csomagolás valami gyönyörű, bár nem lesz sok dolog amiket be kell csomagolni, szóval igazából díszeket akarok készíteni belőlük. Ha lenne időm igen. :D

1 megjegyzés:

  1. Ahwww, olyan szépek ezek a színek, visszafogottak és elegánsak.

    VálaszTörlés