2013. december 1., vasárnap

Krém és arany

Nagyon furcsa eset történt meg velem. Beleszerettem egy lolita ruhába. Megint. Igazából ez a ruha egy sima, kis elegáns karácsonyi ruha, de nagyon sok féle más stílusú koordinálási lehetőséget is látok benne. A lenyomat nem tudom mennyire látszik rajta, a szürke-fekete változaton nagyon látszik, csillárok vannak rajta. Én lila boleróval és lila cipellővel, vagy akár full fekete kiegészítőkkel koordinálnám, vagy tavasszal rózsaszínnel és művirágokkal...
Nagyon szívet melengető,hogy a mellbősége 102 cm-ig jó, tehát rajtam sem állna talán úgy mint egy tehénen. Alsószoknyáimat már mind eladtam, és nem tervezek lolita gardróbot építeni, de ez a ruha szerintem alsószoknya nélkül is jó lenne...akár kis szandállal nyáron. Szóval lényegében nem úgy tekintek rá, mint egy lolita ruhára. Ez egy szép ruha.



Nagyon kevés képet találtam róla, pedig jó lenne látni fotókon, hogy áll másokon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése