2014. január 18., szombat

A nagy téli SALE utolsó előtti napja 01.18.

Már nagyon nagyon régóta szerettem volna fekete kardigánt. Párszor már szerintem írtam róla. Jött nemrég egy tarka-barka levél a Harrods-tól, hogy a SALE utolsó hétvégéjén már 70%-ig lemennek a leértékelésekkel, és még ezen felül a kártyámmal kaphatok 10% kedvezményt. Rögtön a fekete kardigán jutott az eszembe. A női osztályra (az egyikre) mentem először, ahol tavaly találtam már szuper farmert, csak azóta lent összementem 3 méretet, szóval azóta a szuper farmeremet anyukám hordja.
Itt szinte azonnal (nem is volt olyan sok leértékelt ruha már) rátaláltam egy Armani farmerra és egy Love Moschino felsőre. Ezt a felsőt még teljes árasan is nézegettem, mondjuk azért így sokkal barátibb volt.
 Eredeti ára 120 font volt azt hiszem, most én 31 fontért jutottam hozzá. Tökéletes a méret, jó hosszú, derekat is védi: SZUPER!!
A farmer is szinte azonnal a kezembe került. Van a Harrods-nak olyan része, ahol csak farmerok vannak, de ez a farmer a "sima" női fashion wear osztályon volt.
 Így este már sehogy nem tudok normális képeket készíteni, de a farmer színe egészen szép, egységes sötétkék.
A farmer eredeti ára 135 font volt, én kicsit kevesebb mint 35 fontért vettem meg.
 Vaku nélkül:
 Nagyon nagyon készelmes fazon:
Na, ez után mentem fel a negyedik emeletre, ahol a Fashion Lab van, vagy mi a neve. Itt drágább kategóriás cuccok vannak (leértékelve is...), itt megvettem a kardigánomat: (YESSSS)
 Úgy látom már megint belenyúlt Bogi a kamerába valamikor, nézzétek el nekem a foltos képeket...
 
A kardigán szegőjénél végig check mintás betét van, ami hullámos mintában látszódik ki. Nekem nagyon tetszik.
Aztán a negyediken átsétáltam a gyerek osztályra, ahol Tominak vettem egy fekete farmert, meg egy piros felsőt (mi mást), de nem tudtam lefotózni, mert Tomi azonnal felvette őket, és Ő volt a piros ninjago egész este, alig lehetett leimádkozni róla fürdés előtt...
Boginak jutott a legjobb deal. Először csak egy fehér Bodyt találtam, kétéves méret, jó lesz végig neki, amíg kell neki body, nagyon puha. Aztán odamentem a szinte üres zoknis ládákhoz, amit éppen feltöltött a néni, és az under 9.95 fontos ládába tette ezeket a Burberry harisnyákat. Naná hogy Burberry. Bár nekem lehetett volna kukapista is, ha ilyen jó az anyaga és ilyen olcsó. Szóval a zöldek 4.95-ök voltak, de mivel a kék is ott volt, bepróbálkoztam vele is a pénztárnál. Sikeresen. Ebből a 4.95-ből még lejött persze a 10%...szóval vettem hiper szuper harisnyát 4.4 fontért...
Ott vannak a harisnyák eredeti árai is, és emberek vették ennyiért is ezeket... A drágábbik a kék harisnya papírja volt.

 A fehér, nagyon puha body:

 Gyorsan lefutottam pár zokniért Apának, és mentem a Piccadilly Circus felé, mert online találtam végre művész ellátót, és közel volt a Piccadillyhez, így csak egy kicsit kellett metróznom. Ezen kívül az egyik basic felsőt megnézték nekem a Harrods-ban, amit kerestem, és azt mondták hogy a Regent street-i boltban van egy, így úgy döntöttem, hogy oda is benézek. Vesztemre.
Szóval a bézik felső már nem volt. Se nude, se black. Viszont. Amíg vártam megláttam Őt. Őt, akit normális ember azt hiszem nem venne meg téli kabátnak (ezért is maradt meg SALE-ben azt hiszem), mert lényegében nincs ujja, de mégis. Sokszor van hogy csak egy ilyen kis pongyolás kabátkára vágyom, kesztyű, sapi, és nem sülök szét, a vastag kabátom sokszor túl vastag, és túl zárt, de ez a kis tünemééény....

Kaptam hozzá kabát tartót is... :3

A gombjai fémből vannak, nagyon tetszenek.
 Van bélése is, és azt kell hogy mondjam, hogy ez a kabát meleg. Van hozzá való karmelegítős kesztyűm is, amit eddig nem tudtam hova gyűrjek a vastag kabátom ujjába, de mostmár látszódni fognak a szép kis gombjai is (a kar részén vannak végig a kesztyűn) ezzel a kabáttal.
 A hónaaljánál vége is a kabátnak:
 Kívül:
 És arra jön a köpeny része:
 Imádom. És az itteni enyhe de sokáig hűvös időben ez szerintem annyira jól fog jönni.
Végül elvánszorogtam a célboltba, a Cowling & Wilcox Ltd üzletbe a 26-28 Broadwick Street-en. Úgy voltam vele, ha ez a bolt nem jön be, akkor nem messze van egy Cass Art üzlet, de oda már nem kellett elmennem.
 20%-os akcióban voltak a vízfestékek, hát egye fene megpróbálom majd őket. Vettem barnát, rózsásat, fehéret, feketét. Még kaptam hozzájuk ajándék Da Vinci ecsetet is...
 ECSETEEEK ECSETEEEK:

 Vettem pár itthon fogyóban lévő színből ceruzát, meg pár új színt is. Sajnos pasztel nem volt jó minőségű, de így is nagyon elégedett vagyok, mert szuper ecseteket vettem. Meg három hegyezőt, na az is fogyócikk itthon.
 Végül a mai shopping eredménye a kabát és Tomi cuccai nélkül:
Nagyon elfáradtam a végére, nem embernek való ez a vásárlás, az online vásárlás sokkal nyugisabb... erről most valamiért a Wall-E mese jutott az eszembe a dagi emberekkel a székükben...

2 megjegyzés:

  1. Mindig annyira jó dolgokat veszel, bárcsak itthon is lenne ilyen kínálat és ennyire szép dolgok. A kabát a kedvencem - abszolút illik hozzád!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ááá Eszter, tudtam hogy benned bízhatom! Te értékeled az ilyen cuccokat! :D Hát igen....amiket otthon látok "trendi kínálat" címén, az elég szomorú látvány. Itt sokkal sokkal nagyobb a kínálat, és leértékelésekkor valóban lehet találni igazi kincseket. Otthon anno ilyen kincs érzésem csak a Hádában volt, amikor szép cuccokat találtam, nem drágán...

      Törlés