2014. január 21., kedd

Friss festéseim

Na, ez a képszerkesztő nyomorék módon rakta be a képeket, úgyhogy most a saját face up-jaimmal kezdem.
Szóval egy egy Fairyland Minifee Ante fej. Nem igazán gondoltam volna, hogy megtartom, csak a testét szerettem volna a Nanuri event fejnek, aztán kifestettem, és eldöntöttem, hogy nekem kell ez a decora lány. Majd kisebb, Moe testet veszek neki, és csillió csattos cuki lány lesz előle.


Jöjjön Nanuri 2014. Már amióta megérkezett, nem egy levelet kaptam, hogy eladom-e. Nagyon kevés fejet adnak el, és rengeteg lehetőség van benne. Nálam egy kis rókalány lett.


 Aztán a baba, akit nagyon sajnálok. Nem tudtam festés után se megszeretni a hófehér bőrét. Nagyon mérges vagyok a Leekeworld cégre, hogy normál színű baba helyett fehéret küldtek, fel is tettem eladni, sajnálom, mert nagyon szép kis forma, de egyszerűen nem megy nekem ez a fehér resin.

 Blankának festettem ki Piano nevű kis YOSD méretű babáját. Ma érkezett meg Nanához, és Blanka elvileg holnap nyitja ki. Nagyon kíváncsi vagyok, tetszeni fog-e neki Piano.
 Shinkunak két feje is nálam enyészett fél évig (boocsánaatt ezéért, Blankáátóól is), szerencsétlenek, de minden átok ellenére sikerült befejeznem őket. Alvinról csak sötét, vakus kép van, Őt este csomagoltam, remélem nemsokára Shinku rak majd fel szép fotókat:

 Caron még másnap is szenvedtem, így róla vannak szebb fényű fotóim is:


Nagyon remélem idővel többet tudok a festéssel foglalkozni, de azért ez a része nem olyan könnyű itt. Igyekszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése