2014. január 3., péntek

Legoház SOK KÉP

Karácsonyra Tomi és Bogi nagyon sok legót kapott, és betegségem alatt megígértem Tominak, hogy építek neki egy nagy legoházat. Igaz már karácsony után, de építettem egyet. Ez életem eddigi legnagyobb legoháza. Mivel odaadtam a gyerekeknek hogy játszanak vele, gondoltam előtte megörökítem emléknek. Én egészen büszke vagyok rá, de majd még fejlődök, meg több legónk lesz...


 A pandának öltözött ember szórakoztatja a szülinapozó kislányokat (kisfiúk is lettek volna, de azokat Tomi lelopta idő előtt...):
 Lovak (Bogi imádja őket), jaj meg a béka a vízben:
 A mókus és a fehér kis masnis állat nézik egymást:

 Hóemberünk is van:
 Bejárat:
 A fenti hálószoba:
 Anya a konyhában van:



 Most nyílik...
 ..és összefordul a ház:
 Tádáám:

 Előszoba, jobb oldalt kis tükör, hátul a TV szoba látható:
 Az étkezős részek:
 Anya a szülinapi tortát egyengeti:
 Konyha:
 Anya tiszta ideg:
 Fura kép:
 Kislány szobája:
 Magnó, telefon:
 Háló/dolgozó szoba:
 Apa számítógépezik (Tomi kérésére!):
 Apa szeret számítógépezni:
 Rózsaszín biblia az ágyon:


 Egyszerűen csak cuki a konyha:
 Az alsórész, az emelet alatt:
 TV szoba:
 Előszoba:
 Fürdőszoba:
 Tusoló:
 WC:
 Mosdó:
 Fény (ez este tök vicces):
 Kislány szoba megint:
 Konyhai előszobában a leveles láda és a kosár a bevásárláshoz anyának:
 Szendvics és süti:
 A hűtőt így oldottam most meg:
 Még több torta...
 Sütő rész:
 Anya szépítkezős asztala:

3 megjegyzés:

  1. Jujj, tök jó lett! *__* Legoból nekem is a házasok a kedvenceim. :D

    VálaszTörlés
  2. sZeretnélek ismét megajándékozni egy díjjal :) http://adolfinavanroy.blogspot.hu/2014/01/the-versatile-blogger-award.html

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök, hogy már jobban vagy^.^
    V

    VálaszTörlés