2014. január 27., hétfő

Mud Cipő

A férjem cipő addikciója szerintem sokkal durvább, mint az én gyűjtő mániáim bármelyike. Még amikor dolgoztam, még akkor sem volt annyi cipőm, mint a férjemnek most. Tavaly küzdöttünk a piros cipő beszerzésével, végül a Melvin and Hamilton nevű német cégtől sikerült megrendelnie másodjára a kiszemelt cipőt.
Hétvégén megkérdezte hogy van-e pár percem, mutatna valamit. Tudtam hogy cipő téma. Naná. Melvinéknél leértékelés van, és ez a cipő TELJESEN más piros, más a formája, 50%-on van leértékelve, komolyan ajándék ennyiért. Én is ilyen szörnyű vagyok, amikor vásárolni akarok valamit amire totálisan nincsen szükségem? Végül már a női cipőket mutogatta. Voltak szépek. Igazából egy, volt is a méretemben, valahogy úgy jött le az ajánlata, hogy "osztozz velem a bűnben". Persze valentin nap. Fogjuk rá. Így kapok egy cipőt valentin napra. És Ő is. Pirosat. Ha eladjuk a babakocsit (féléven belül szerintem), vennünk kell újabb kiegészítő polcokat a cipőtárolóhoz.
Nézzük milyen szép cipőt kapok:
 Tiszta bőr az egész, egyáltalán nem vízálló, de remélem idén nagyon jó időnk lesz sokszor.


3 megjegyzés:

  1. én is ilyen férjet akarok,aki mindent megvesz nekem.. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem az a legfontosabb hogy mindent megvegyen a férj, hanem az, hogy szeressen. Illetve ha az anyagi helyzet boldogít, akkor tegyen az ember érte. :) (Gigi voltam)

      Törlés
  2. hmm.. szép darab :) szimpatikus hogy csupa bőr, bár kár hogy nem vízálló de nyárra milyen jó lesz :)

    VálaszTörlés