2014. február 26., szerda

Bizalmasan a szekrényünkről TAG

Lolly blogján láttam ezt a TAG-et, az eredeti TAG pedig itt és még egy másik TAG  itt található.

1. Melyik a legrégebbi darab a gardróbodban? Végig néztem mindent, amit még hordok is, és még a szülések előtti időszakban vettem, és azt hiszem ez a levendula színű Wolford csipke boleró az egyik legrégebbi darabom. Mindig hűséges társam volt, akár munkában, akár csinosan, akár loliban. :)


2. Melyik a legújabb darab a szekrényedben? A legújabb szerzeményem az oldaltáskám.

3. Melyik a legdrágább darab a kollekciódban? Szerintem a szürke köpeny kabátom.

4. Mi a legolcsóbb/leghordhatóbb cikk a szekrényedben (amit a legtöbbet hordasz)? A Jackpot trikóim. Nagyon hosszú a deréknál, nagyon jó a nyak formája, pamut, és valami ezer valamennyi forintért vettem nyáron leárazáson. Van vagy 4 színben, most éppen ezek vannak tisztán a fiókban:

5. Melyik számít a legjobb vételnek? A trench coat-om, amit ebayről vettünk.

6. Melyik darab számít a legnagyobb pénzkidobásnak? Ez a JLo szatén cipő. Még 5-6 éve vettem, a Mammutban volt egy JLo cipőbolt, baromi drágán vettem, egyszer hordtam, és Vaterán sem tudtam eladni utazásunk előtt. Így egy dobozban őrizgetem.

7. Melyik a legviccesebb ruhadarabod? Vicces? Hát normál ember szemében az egész lolita gardróbom egy VICC, szóval én inkább a cuki szót használnám, és nem a loli gardróbomból vadásztam. Az egyik a kedvenc Care Bear-es pólóm, a másik meg a TokiDoki X Hello Kitty -s baseball sapkám.


+1 Mutasd meg a jelenlegi három kedvencedet! Okés, mutatom. Az új, tavaszt váró pacsnim, a Moschino csajos felsőm és a kedvenc sálam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése