2014. február 8., szombat

Rosenlied Holiday's child összefoglalás

Mivel DoA-n egy kanyi szó sincsen a Holiday's child-okról, így összeszedtem az eddig elkészült 4 fejet, amit ehhez a furcsa testhez készítettek. A négy buksi Miu, Bonbon, Bebe és Mignon. A Holiday's child-oknak az az érdekessége, hogy MSD kövérkés testük van, és SD fejük.
Tavaly az őszi Ldoll kapcsán láttam először képeket, először Miu-ról, majd a karácsonyi rendelésekkor egy másik sculpt-ot is kihoztak Basic és Limited Holiday's child-ként, Bonbont. "The One" szetteket, és "Limitált szetteket" is készítettek, a basic babákhoz pedig kis óvodás ruhát adtak bugyogóval.
Miu és Bonbon a basic szettekben:
Miu pofikájáról sikerült közeli képeket találnom:
Bonbonról nem találtam tulaj képeket, így a Rosenlied céges képeit teszem be. Basic Bonbon:
"The One" szett Bonbon:
Limited Bonbon:
Bebe csak egyetlen egyszer jelent eddig meg egy "The One" szettben:



Mignon, a negyedik és legújabb fej még soha nem jelent meg a cégnél babaként, Kana instagramján találtam rá, február 28-án fog megjelenni 15 darabos limitált szettben, Bebével együtt. Mindkét szett 15 darabos, fehér gyantából, szóval engem nem kavar fel, de kíváncsi vagyok milyen lesz kifestve:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése