2014. február 13., csütörtök

Tavaszi Red Valentino kedvencek

A Red Valentino idén még jobban elkúszott a lolita stílus felé. Komoly "printed" ruhákkal támadnak, bár ezek főként selymek, könnyű anyagok, és nem roppanós keményre vasalandó pamut (mint a lolita JSK-k többségénél).
 Ez a "printed dress" 96% selyem, 4% elasztán, ami még nem túl lolitás anyagösszetétel, és az ára sem, pedig a lolita ruhák sem olcsóak...és ha már ilyen iszonyat drága, adhattak volna nevet a print-nek. "Polka dot roses" vagy tudom is én. A "Printed dress GR3VS490-V50166R 927" kicsit snassz név nem?!

 Szoknyák túl rövidek, de van pár felső, ami megszólít (az ára nem):
 A "Shirt GR381405-V10928R 001" (Komolyan a név...) ezzel a sima fekete nadrággal, és egy kis masnis pacsnival. Ez nekem tökéletes. Anyaga 74% Pamut, 21% Polyamid, 5% Elasztán, ami nem lehet rossz összetétel.
 A következő "T-shirt GRCN0401-VN0230R 001" csodát mikor megláttam, már meg se néztem az árát, csak a mintát bámultam (aztán persze felnéztem az áhitatból), nagyon, nagyon, nagyon tetszik. Egy kis fém dobozt adnak hozzá, azon az elefántok jobban látszódnak, de awwww. Hát mondja nekem bármelyik lolita,  hogy ez nem tökéletes casual loli póló?!


50% Pamut, 50% Modal, amire azért kíváncsi vagyok, milyen tapintásra. Legalább nem full műszál, ami az "olcsó" almárkákra jellemző bármelyik nagy divatháznál...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése