2014. február 11., kedd

Tegnapi furcsa dolog

Úgy döntöttem leírom, hogy ha később történik valami, akkor itt legyen bizonyítéknak.
Tegnap egyedül voltam itthon, festettem, fújtam, és amikor száradt a lakk, akkor mosogattam, porszívóztam. Jó csoffadt voltam. Az ablak nyitva volt ott ahol festettem.
Délután becsöngetett valaki. Késő volt már a postáshoz, Ő délben jön. Egy néger fickó, csúnya bőrrel, fekete kabátban, karja oldalán fehér csík volt végig, királykék biciklivel. Néz rám, nézek rá. Kérdezi, hol van a Crescent.
Mondom itt. Mutatom végig a félkört ahogy megy az utcánk.
Kérdezi de hol.
Mondom itt körben.
A kör szót egyáltalán nem értette láttam rajta.
Mutat hátra a  szemben lévő háztömbre, hogy az is ott az.
Mondom nem.
Értetlenül néz. Nem értem mit akar.
...És akkor ez is a 101-es szám..?
Mondom igen.
A 101-es Crescent.
Mondom IGEN.
És te (mármint én) itt dolgozol vagy itt élsz?
Nézek rá már nagyon furcsán: Itt élek.
És valahogy már elköszöntem, és meg is bántam hogy válaszoltam.
Azonnal felhívtam a férjemet. A csávó konkrétan ment volna a következő nagy ház ajtajához. De meglátta hogy nézem az ablakból.
Nagyon nagyon rémisztő volt. Mit akart? Felmérni a terepet? Ha nem nyitok ajtót betör?
Aztán arrébb ment, és nézegette a házak ablakait. Mindent nézett, a kertet, az ajtókat. Elment bal oldal felé, és amikor látta hogy megint kinéztem, akkor elment befelé a kertünk felé, hogy ne lássam. Rohantam le, hogy ellenőrizzem, minden be van-e zárva.
Egy idő után kijött és elment a crescent-en bal oldal felé.
Eltelt úgy fél óra. És a házunk előtt állt a sarkon. Meghallottam, hogy tolja a biciklit, és megáll. Kinéztem. Ott állt.
Na ekkor már nagyon ideges voltam. Gondolom látta hogy mozgás van a házunkban, hívtam a férjemet megint, felkapcsoltam a lámpát, ekkor arréb ment a jobb oldal felé a park felé. Ott is téblábolt jó sokat. Nézegette az ablakokat.
Elkezdtek hazaszállingózni az emberek, és elment jobb oldal felé.
Még egy órával később hallottam egy biciklit ahogy eltolnak, de nem voltam hajlandó kinézni, és idegesíteni magam, így is már alig mertem kimenni hátra fújni...
Ez történt.

1 megjegyzés:

  1. Ezt még így elolvasni is tök para, nemhogy átélni! Rendőrségen nem lehet bejelentést tenni? Bár gondolom ott is, csak akkor mennek ki, ha valami történt...Remélem nem lesz semmi, de be kellene szereznetek egy kutyát! Hátha...

    VálaszTörlés