2014. február 25., kedd

Volks Lorina

Lorinát először Hometown Dolpa Kobe eventen mutatta be a Volks cég, július 31-én, 2011-ben Kobéban. Alíz csodaországban témában, az akkor újnak számító SDGr testen. Azt hiszem 3 sorsolás volt a Lorina szettekre. Egy Kobéban, egy a Volks USA oldalán, és egy a Volks nemzetközi oldalán.
 Aki nem nyert sehol már annak is örült, ha japán aukciós oldalon 15.000 yennel drágábban megvehette, és még örült is hogy milyen olcsó volt.

 Az SDGr Alice-ról infót már kevesebbet találtam. Őt a Koreai Volks sorsolta ki, és én azt gyanítom, hogy Lorinából normal skin volt csak, és Alice-ből volt csak fehér. De sajnos koreaiul nem tudok.
Így Alice ritkább, ami nem zavar, mert nem akarok fehér babát.
Több mint fél éve van kint a WTB posztom DoA-n. Pár napja rámírt egy amerikai BJD-s, aki annyit írt először, hogy van egy tökéletes Lorinája, ha érdekel. Azonnal ideges lettem, izzadtam, remegtem, azóta is gyomorgörcsöm van. 
Most ott tartunk, hogy elküldött róla képeket, leméri nekem, mennyi lenne az EMS, és már csak a jóistenen múlik, hogy ne verjen át, ne legyen recast, vagy bármi gond se legyen. Nagyon félek. Mutatok róla egy képet:
 Amióta megvan a tulajdonosnak, dobozban volt, a színe gyönyörű világos még mindig. Egy full szett.
Imádom.
Ezen a két Lorinán kívül 2012 év végén a Disney, a Volks és a Baby the stars shine bright márkák kiadták Lorinát full szettben, limitáltan.
 Ahogy az eredeti Disney-s lolita ruhát, úgy a babát is csak japánban lehetett megvenni.
 Ezt a sofát is adták hozzá:



 Nagyon szép baba, de 500.000 yent én soha nem adnék egy babáért. Maga ez a ruha sem tetszik.

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy sikerült! *.* Szurkolok, hogy épségben érkezzen meg hozzád és minden rendben menjen. ^^

    VálaszTörlés
  2. Nekem igazinak tűnik (mármint nem recastnak, de én amatőr vagyok a témában XD), mindenesetre nagyon szép! Drukkolok, hogy mielőbb nálad legyen! :)

    VálaszTörlés