2014. március 6., csütörtök

03.06. Lorina érkezése

Tegnap este a reggeli ébresztőt 7:30-ra állítottam be, hogy legyen időm a busz indulása előtt normálisan elkészülni. A 8:40-sel mentem be, és 10:00-re volt időpontom a kincstárban.
7-kor ébreszt anya, hogy át akarom-e én venni a csomagot...elkezdtem csukott szemmel rohangálni. Lementem, mondta anya, hogy kell a személyi igazolvány, felrohantam, pár falba bele ütköztem, majd valahogy lejutottam újból...mezítláb, papucsban, pizsamában, félig nyitott szemmel. A bácsi furán mosolygott. Átvettem. 5 perc múlva már bontottam is:
 Cuki cicás képeslap:

 A díszdoboz konkrétan tökéletes állapotú.

 A céges papírok bontatlanok:


 Szinte tökéletes állapotú face up.


 Nagyon jó a test gumizási mechanikája, ugye van hozzá magas sarkú láb, és sima is. A szemét még a céges ragasztó tartja. Hihetetlen mekkora mákom van ezzel a babával. Egy szinte érintetlen Lorina full szett.
 Az első gyors találkozás Heidivel és Tillyvel. Ezután rohantam készülni, hogy elérjem a buszt...
 Délután:


Extra kép: Bogika és Tilly a sziksóson.

1 megjegyzés:

  1. Erről jut eszembe, az oviban, ahol dolgozom az egyik kislánynak az a neve, hogy "Balogh Lolíta" így, így írva. :D

    VálaszTörlés