2014. március 2., vasárnap

Régi, gyönyörű cipők

Holnap hivatalos vagyok egy randi ebédre. Gondoltam ruhát veszek fel, és valami csinosat hozok ki magamból...Nincs túl sok ruhám, egy. A white companys szürkém. Ehhez néztem egy harisnyát, és a lila bolerómat. Ekkor rájöttem, hogy nekem van egy szép lia cipőm is...és akkor előszedtem a régi, gyönyörű dolgozós cipőimet. Elfogott a nosztalgia, a régi szép kis kosztümös napok, a tárgyalások, hogy minden reggel egy órát készültem kábé, a cipőim kopogása, ahogy siettem a villamosra...régi szép emlékek..
 A lila Ferragamo cipőmet a párizsi nászúton vettük, utána elég hamar jött a lebénulásom, a kórház, így nagyon kevés ideig hordtam munkába, meg úgy egyáltalán.

 Imádom, hogy a kedvenc boleróm, és a legszebb cipőm illenek egymáshoz.
 A nosztalgikus hangulatomban elővettem a kedvenc tárgyalós cipőmet. Ezt a legkomolyabb esetekkor vettem fel. Imádom ezt a slingback cipőt. Nagyon szerettem volna ebből a fazonból zártat is, de azt nem találtam sajnos. Ez a sarok nagyon, nagyon kényelmes.
 Végül a fekete zárt cipőm. 6cm-es sarok, hegyes orr, nagyon csinos. Igaz ez "csak" egy Tamaris, de nagyon kényelmes volt, akkor is ha este 7ig dolgoztam...
 A három grácia:
Nagyon szeretnék újra dolgozni, és csinos lenni.

1 megjegyzés: