2014. április 6., vasárnap

Április 5. Enchanted

Reggel mentem Annához a fodrászatba, és nagyon nagyon nagyon szép hajat font nekem. Nem követtem a trendet, miszerint minél magasabbra és minél több cuccot kell pakolni a fejre (parókára), én inkább visszafogott, és szolíd voltam. :) (No meg alsószoknya nélkül....) Volt akinek hajó vagy asztal, vagy házak voltak a fején. Nem túlzok.


  Bogikával pózolunk. Ilyen hajat még fogok csináltatni az tuti, de loliban már nem szeretnék lenni többször. Nem én vagyok már ez. Öreg, kövér és csúnya vagyok ehhez a divathoz, és ez így van jól.
 Kiegészítők:
 Cuki szivecskés táska és társaik, amik már fent vannak EGL SALES-en (hehe)
Mercyy nagyon cuki volt, és szép is volt, és máris hiányzik. 
 Mercyy kiegészítői:
Amíg vártunk (és elengedtünk párat) a vonatunkra, addig Mercyke kávét ivott, én néha loptam belőle, és közben gyönyörű selfie-ket készítettünk.
A metróban is nagyon ráértünk, az angolok legnagyobb örömére. Mercyről most nincs képem, mert róla a Rilakkumás mobiljával készítettem  képeket. :P
A Gibson Hall-ban volt az Enchanted szombaton, a Bank megállóban szálltunk le, kicsit kerestünk egy Lloyds-os automatás Mercykének, én meg nyálamat folyatva bámultam a szebbnél szebb banki központi épületeket, "ITT AKAROK DOLGOZNI." érzéssel. Ez az angyal szárny is a banknegyedben található. Imádom.
Nagyon szép épületben voltunk. Fény nem sok volt, így sajnos csak ez az egy kép lett éles a belső térről.
Beérkeztünk, leadtam a Bring and Buy-nál a cuccaimat, aztán szétnéztünk a boltoknál, megittuk a kis VIP italainkat, és leültünk megnézni a VIP táskáink tartalmát (és elfogyasztani azt, ami ehető). Ekkor már a VIP helyeken ültünk le, és foglaltunk Liáéknak is helyet. Közben kicsit trollkodtam Kenyával, és felállítottam a kifutóra. (még egyszer leírom VIP)
 Mercyy meg engem fotózott ahogy trollkodok, hehe
Aztán ahogy az emberek kezdtek leülni, otthagytam picit Mercyt, és ráleptem Minori asztalára, konkrétan engedélyt kértem, hogy Kenyát és Minori állatait lefotózzam. Mondom, nagyon vicces állapotban voltam.
 Minori nyula:
 Kenya és Minori macskája:
 Imádom ezt a macskát!!!
Aztán volt a hivatalos megnyitó, a divatbemutató, és a Minori két ruhájára a licit. A rózsaszín azt hiszem 150 fontért ment el, a fekete/fehér pedig 220 körül (ezt annyira már nem figyeltem). Ezután volt a Q&A, amit már senki nem nézett kábé, mert mindenki éhes lett:
Ezután fél hétig szájat tátottunk, mosdóban voltunk, meg amit ilyenkor a loliták szoktak csinálni (elfáradnak), és utána jött a raffle. Nagyon szurkoltam, hogy a lányok nyerjenek valamit. Erre én nyertem:
Ez kérlek szépen egy ilyen karra rádobható izé. Mint régen volt gyerek korunkban ilyen csík (ez szőrös, régen műanyag volt), és így rá lehet pattintani a karra, Bogikára is tökéletes, és imádja. Ezen a karkötő csíkon van ez az Usakumya fejecske. Már amúgy is a rózsaszín Usakumyám az övé, mostmár van neki karkötője is.
Lia egy újságot nyert, Egyszarvúcska pedig egy zöld teás kekszet, Mercy pedig nem nyert semmit. De jó sokat shoppingolt, és tök cuki új pénztárcája lett. Sajnos alpakás cuccok most nem voltak.
Nagyon elfáradtam sajnos, a lábaim nagyon fájtak, a térdeim, feldagadt a lábam, így hazajöttünk. Mercyy is éhes volt már, otthon meg várt minket a finom Curry. A vonat utat végig röhögtük hazáig. Akkora hatalmas poén volt, de sajnos nem mesélhetem el, de még mindig folyik a könnyem, ha az elromlott wc ajtóra gondolok, de tényleg ez titok.
Az Enchanted nagyon szép volt, sok dolgot lehet majd jövőre javítani, módosítani, de azt hiszem azt én már nem fogom élvezni. Nem éreztem magam egyáltalán oda valónak. Nem tudok már egy cuki nyuszis nyakláncra 33 fontot kiadni. Mert mikor hordanám azt a cuki muki nyuszikás nyakláncot. Hát alig. Akkor meg minek? Meg a formám sem lolitás, sehogyan sem, és már én magam sem vagyok régóta. 
Ma feltettem EGL-re a maradék cuccaimat, és megnyugodtam. Megnyugodtam, hogy ennek a kis résznek vége az életemben. Szép volt. Köszönöm!

2 megjegyzés:

  1. Csinos voltál nagyon! :) És biztos jó buli lehetett!

    VálaszTörlés
  2. Pedig nagyon szép voltál *-*
    Viki

    VálaszTörlés