2014. április 11., péntek

Barbiek és Történelem 1.rész

Mindig azt hangoztattam, hogy nekem nem volt egy Barbie babám sem. Mára ugyan kiderítettem hogy ez nem igaz (csak korai halált haltak, vagy túl későn kaptam), és volt 2 Barbie-m is, és egy Sindy-m, de ennyire ne szaladjunk előre. Mivel nagyon sajnáltam magamat, hogy nincs babám, így elég keményen rá voltam cuppanva az unokatesóim, barátnőim babáira. Néha szó szerint... de ez egy másik sztori, és köze van a Dallashoz is (hehe)
Úgy kezdtem, hogy a gyerekeknek vintage polly pocketeket kerestem (most ez a menő nálunk), és valahogy rátaláltam egy unokatesóm, Zsuzsa egyik babájára. A baba 1991-es, a neve Pretty Hearts Barbie, kódja 2901. (Superstar head mold)

Ez a baba az 1984-es Loving you Barbie utódja. Kicsit rövidebb a szoknyája, a fej forma ugyanaz a SuperStar, más a festés. De igazából ez a festés dolog feltérképezhetetlen. sokszor országonként változik, illetve évenként, ezt nem tudtam megfejteni!

Aztán Zsuzsa nővérének a babáját találtam meg, Helgáét. Ő egy 1985-ös Dream Glow Barbie, kódja 2248. (Superstar head mold)


Zsuzsa ikertestvérének is volt egy 1991-es Barbie-ja, ezt találtam meg legnehezebben. Emlékeztem hogy kék volt a ruhája, és egyszerre kapta Zsuzsával, de végül a felsőjének a mintája győzött meg. Természetesen megkérdeztem őket is, hogy helyesen találtam-e a Barbikra. Szóval Ő egy 1991-es My First Ballerina Barbie (sokszor csak My First Barbie), kódja 3839. 1991 és 1992 években adták ki. Ő is Superstar head mold. Mégis mennyire más, ugye?
Képek Forrásai:

A két 1991-es Barbie forrása ITT, Az 1988-as katalógus, ahonnan az 1985-ös Barbie képét vettem ITT, az 1985-ös Barbie arcának közeli képének forrása ITT.
Folytatás következik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése