2014. július 16., szerda

Antique Closet

Ma kaptam meg a várva várt levelet Antique Closet-től, úgyhogy nemsokára remélhetőleg újabb csomagot kapok tőle. Egyszerűen imádom a ruháit, a körítést, a csomagolást, az egész Antique Closet élményt.
Júniusi szettje az AC-11 egy bézs JSK, hozzá illő bugyogó, egy púder rózsaszín kardigán, és egy választható méretű zokni.
 Azonnal ahogy megláttam még júniusban írtam neki, hogy szeretnék venni egyet, és nagyon rendes volt, mert írta, hogy félretesz nekem egyet, mert következő héten jön a júliusi szett, és ha azt is szeretném, akkor együtt postázza nekem őket.
A júliusi szettje az AC-12:
 Ebben egy bézs bugyogós overall van, egy szürke kardigán, és szintén a választható méretű zokni.

Nagyon, nagyon várom ezt a kis csomagot. A rózsaszín szettet valószínűleg Tilly kapja, a szürkéset pedig Gaufre. Mivel Kenyáé a piros szett, így már csak Jazminnak kell egy szett a jövőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése