2014. július 19., szombat

Fehér takaró

Már az első alkalommal feltűnt az Elementary-ban Joan Watson fehér pöttyös takarója, és azóta amikor csak a hálószobájában van jelenet, csak a takarót nézem. Hogy milyen szép, milyen puha lehet, és mennyire kis könnyű takaró.
 A képeket erről és erről a posztból szedtem, ahol szintén ezt a takarót kutatták...
A "candace chenille" és a "popcorn chenille" szavakkal egészen jó, de vintage takarókat lehet találni, szóval még várom, hogy annyira keresett legyen, hogy valamelyik nagy lánc felfigyeljen a tömeges keresleti igényre.
Én eközben tél óta azt várom, hogy a White Company Newport nevű, 100% pamut takaróját leértékeljék. És erre NEM. Nem értékelték le, bezzeg ugyanebből a takaróból, a szürkét 30%-kal leértékelték. Igazából minden takarót leértékeltek, csak az én fehéremet nem...végül azért csak kaptam egy 15%-os kupont, de akkor is...
 Párnát nem rendeltem, csak a textúra miatt mutatom.
A nagy ágyunkra is szeretnék valami természetes színű teljesen fedő takarót, és most ez a 200*225-ös, csíkos, 100% pamut takaró 40%-on van leértékelve. Nagyon tetszik. Később szeretnék ilyen kötött felületű párnákat fehér és bézs színekben, de az még a távoli jövő zenéje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése